2021-03-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Skärrad, haha. Att det här skulle bli en vattendelare kunde jag aldrig tro! Om någon bråkar och gapar. So what? Det var ju uppenbarligen ett helt gäng som var där ute. Adrian spelade att han hade koll på Joel och tjejerna lät Nardos skrika av sig. Bra så. Varför skulle Judith och Pedram dit för över huvud taget?
det väl bara att gratulera Nardos det blir dramatens scenskola för henne efter hon lämnat huset.Huvudrollen i så tuktas en argbigga
2021-03-22, 10:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
att hon tafsar och håller på står jag absolut inte bakom.Men har man vuxit upp med föräldrar som skriker och bråkar kan jag förstå att det triggar igång känslor.Nardos kan ju låta som satans syster över dåligt diskad disk så nu när hon drog igång skulle jag också blivit skärrad
Kan slå vad om att Judiths föräldrar kanske bråkade max 2 ggr under hennes uppväxt, hon tar bara billiga sympatipoäng så fort hon kan!

Hon påstod ju också att hon hade en så enormt fattig barndom, men samtidigt spelade hon hockey (svindyr utrustning mm) och föräldrarna hade lyckats sparat nog med pengar som räckte till en 6 år gammal Volvo S60 (dyr) så fort hon tagit körkortet (dyrt)!

Och så har hon ju självdiagnoserad ad-hd dessutom, inte att förglömma.

Hon är en psykopatisk sexgalen mytoman.
2021-03-22, 10:12
Medlem
Vad har Nardos och Adrian gjort inatt? Har de varit kärleksfulla igen?
2021-03-22, 10:14
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Japp, o dem höll hand också
2021-03-22, 10:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1

Godmorgon till dig - ledaren av Adriansekten.

Du skulle bara veta vad som hände i bubbelpoolen inatt. Jag kan ju säga såhär: alla sov förutom AD o Emelie
2021-03-22, 10:16
Medlem
Drar Steph självmant idag eller ångrade hon sig? Hoppas hon stannar så den där jävla Pontus drar åt helvete istället
2021-03-22, 10:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Japp, o dem höll hand också
Att det skulle hända något där är lika sannolikt som att Liverpool skulle spela mot Utsiktens BK i Champions League. Lite väl olika nivåer
2021-03-22, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Drar Steph självmant idag eller ångrade hon sig? Hoppas hon stannar så den där jävla Pontus drar åt helvete istället

+1!!!!!
2021-03-22, 10:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha o helvete så bra spelat.

JA det gick för långt MEN Djurdith's reaktion efteråt var ju bara rent ut sagt sinnessjuk. Om det var någon som hade rätt till att bli lite lack var det Peddi, som försökte gå emellan och även blev känslomässigt engagerad när han tröstade Joel på utegården.

Alla var ju för i helvete vakna. När jag läste tråden utan att ha sett klippet så trodde jag att alla sov och väcktes av "låtsasbråket". Då hade jag förstått reaktionerna fullt ut. Förutom att Djurdith började böla då, det är helt oförståeligt oavsett.
Började hon grina! 😂

En riktig skådespelerska, ända ut i dom tafsande fingertopparna.
Psykopat!
2021-03-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Oooooohh där var ni snabba, produktionen. Tack för det!
Du ger verkligen en direktlänk till produktionen. Brukar somna med tv eller podd på lägre volym på. Höll på att somna in när jag hörde Narcos skrika och så var jag ju givetvis tvunget att titta på spektaklet som skedd. Jag avskyr ju Judith över allt annat men hör håller jag verkligen med om att de handlar om respekt för varandra....

En kanske märklig fråga. Jag har märkt att när de äter mackor så använder de sig aldrig av en assiett utan lägger mackorna direkt på bordet. Jag har aldrig sett någon göra på det sätter, är det normalt? För mig är det lite som att servera mat direkt from bordet. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
2021-03-22, 10:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Började hon grina! 😂

En riktig skådespelerska, ända ut i dom tafsande fingertopparna.
Psykopat!

Finns klipp i appen. Helt sjukt.
2021-03-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är helt med dig xebbish! Steph tillför noll. Pontus är sjukt störig men kan göra roliga saker för oss tittare.
+1. Jag röstade kvar Pontus, inte för att jag är särskilt förtjust i honom men han försöker ändå bidraga med något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in