2021-03-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kan slå vad om att Judiths föräldrar kanske bråkade max 2 ggr under hennes uppväxt, hon tar bara billiga sympatipoäng så fort hon kan!

Hon påstod ju också att hon hade en så enormt fattig barndom, men samtidigt spelade hon hockey (svindyr utrustning mm) och föräldrarna hade lyckats sparat nog med pengar som räckte till en 6 år gammal Volvo S60 (dyr) så fort hon tagit körkortet (dyrt)!

Och så har hon ju självdiagnoserad ad-hd dessutom, inte att förglömma.

Hon är en psykopatisk sexgalen mytoman.
mycket möjligt ....vad vet jag men de flesta därinne har ju hål i sina historier om sina hemska barndomar och dåliga relationer.
2021-03-22, 10:32
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du ger verkligen en direktlänk till produktionen. Brukar somna med tv eller podd på lägre volym på. Höll på att somna in när jag hörde Narcos skrika och så var jag ju givetvis tvunget att titta på spektaklet som skedd. Jag avskyr ju Judith över allt annat men hör håller jag verkligen med om att de handlar om respekt för varandra....

En kanske märklig fråga. Jag har märkt att när de äter mackor så använder de sig aldrig av en assiett utan lägger mackorna direkt på bordet. Jag har aldrig sett någon göra på det sätter, är det normalt? För mig är det lite som att servera mat direkt from bordet. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Ja nu har det funkat 3 gånger kanske bör man lägga en önskning inför kvällen också - IN MED PATZY FÖR TUSAN!!!!!

Judith hade absolut rätt till att uttrycka att pranket inte var uppskattat. Men storleken på den offerkoftan var inte liten. Jag tyckte det var kul.
2021-03-22, 10:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du ger verkligen en direktlänk till produktionen. Brukar somna med tv eller podd på lägre volym på. Höll på att somna in när jag hörde Narcos skrika och så var jag ju givetvis tvunget att titta på spektaklet som skedd. Jag avskyr ju Judith över allt annat men hör håller jag verkligen med om att de handlar om respekt för varandra....

En kanske märklig fråga. Jag har märkt att när de äter mackor så använder de sig aldrig av en assiett utan lägger mackorna direkt på bordet. Jag har aldrig sett någon göra på det sätter, är det normalt? För mig är det lite som att servera mat direkt from bordet. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
EXAKT, fattar heller inte varför dom inte lägger mackorna på en liten tallrik?

Men å andra sidan är dom ju riktigt riktigt äckliga och ohygieniska i huset, kräks i min mun varje gång det där satans benranglet sitter på köksön med sina jävla vidriga skelett fötter eller när han obrydd traskar barfota på vardagsrumsbordet och en kvart senare lägger nån idiot en macka där!!?? 🤢🤮
2021-03-22, 10:36
Medlem
Jag är säker på att Steph lämnar självmant idag och att ingen utröstning kommer att ske.
2021-03-22, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P.Stone
Jag är säker på att Steph lämnar självmant idag och att ingen utröstning kommer att ske.

Jag hörde att hon sa det igår och skrev direkt här på FB. Men jag blir tveksam dock varför hon dröjer ut på det isåfall?

Vill produktionen verkligen ha en shitshow i huset om dom droppar det när livesändningen börjar? Eller om man vänder på det så lär reaktionerna va "bra tv".
2021-03-22, 10:44
Medlem
wolfiess avatar
Om det var Tanjas prank så hade Judith gapskrattat hela natten
2021-03-22, 10:46
Medlem
Blir rasande av scenariot där Pontus eventuellt är den som fått minst antal röster och därmed borde lämna, men så blir det istället att Steffi lämnar självmant. Rena rama BULLSHIT. Skulle inte förvåna mig om han lyckas knipa en immunitet redan imorgon också, så måste vi stå ut med amöban i ytterligare två veckor.. 😤
2021-03-22, 10:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nardos och Emelies smekmånad är över, gött mos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ja nu har det funkat 3 gånger kanske bör man lägga en önskning inför kvällen också - IN MED PATZY FÖR TUSAN!!!!!

Judith hade absolut rätt till att uttrycka att pranket inte var uppskattat. Men storleken på den offerkoftan var inte liten. Jag tyckte det var kul.
Håller med. Att sitta att böla om att hon blir kränkt och det var så jobbigt, där går hon för långt. Men delen med respekt och att det var ett uselt skämt. Fattar inte vad det roliga ens skulle vara?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag hörde att hon sa det igår och skrev direkt här på FB. Men jag blir tveksam dock varför hon dröjer ut på det isåfall?

Vill produktionen verkligen ha en shitshow i huset om dom droppar det när livesändningen börjar? Eller om man vänder på det så lär reaktionerna va "bra tv".

Om hon nu lämnar självmant så är hon givetvis övertalad till att göra det ikväll. Skulle det outas tidigare droppar tittarantalet avsevärt i kvällens liveprogram.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig

hahah nu rörs det om i grytan ska du se