2021-03-22, 09:45
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tycker det suger att folk tar ut Pontus före Stephanie. Depressed, ligger och sover, gråter och gör absolut ingenting.

Pontus stör jag mig på som fan overall men för Simons skull måste han vara kvar. Dom är så jävla underbara tillsammans.

Kan inte fatta att man älskar Simon men tar ut den som han skojar med som mest.

Är helt med dig xebbish! Steph tillför noll. Pontus är sjukt störig men kan göra roliga saker för oss tittare.
2021-03-22, 09:49
Medlem
Folk säger ha kvar Ponne för det blir roligare. Men halva säsongen har typ gått och då vill man att dom som förtjänar ska vara kvar i huset.

22/3-21 dom tre sista i finalen: Simon, Nardos och Tanja. (Kanske Joel).
2021-03-22, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Fast det är kul att Judith blir sur för att dom att dom inte respekterar dom andra. Så är det Judith som skriker efter pranket och tafsar på alla på fyllan fast att dom inte vill.
att hon tafsar och håller på står jag absolut inte bakom.Men har man vuxit upp med föräldrar som skriker och bråkar kan jag förstå att det triggar igång känslor.Nardos kan ju låta som satans syster över dåligt diskad disk så nu när hon drog igång skulle jag också blivit skärrad
2021-03-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
att hon tafsar och håller på står jag absolut inte bakom.Men har man vuxit upp med föräldrar som skriker och bråkar kan jag förstå att det triggar igång känslor.Nardos kan ju låta som satans syster över dåligt diskad disk så nu när hon drog igång skulle jag också blivit skärrad

Om man inte klarar av bråk och skrik så då borde man inte söka till Big Brother lol
2021-03-22, 09:55
Medlem
Citat:
Om man inte klarar av bråk och skrik så då borde man inte söka till Big Brother lol
alla har sina svagheter skulle alla killar ha dragit ner brallorna och visat kuken för nardos hade taket lyft och flugit iväg av hennes gormande.
2021-03-22, 09:57
Medlem
Citat:
alla har sina svagheter skulle alla killar ha dragit ner brallorna och visat kuken för nardos hade taket lyft och flugit iväg av hennes gormande.

Fast Simon har gjort det för Nardos. Dom satt och pratade i sovrummet och allt var lugnt. Tittar du inte på Big Brother eller? De avsnittet var igår typ
2021-03-22, 09:58
Medlem
Citat:

Skärrad, haha. Att det här skulle bli en vattendelare kunde jag aldrig tro! Om någon bråkar och gapar. So what? Det var ju uppenbarligen ett helt gäng som var där ute. Adrian spelade att han hade koll på Joel och tjejerna lät Nardos skrika av sig. Bra så. Varför skulle Judith och Pedram dit för över huvud taget?
2021-03-22, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Skärrad, haha. Att det här skulle bli en vattendelare kunde jag aldrig tro! Om någon bråkar och gapar. So what? Det var ju uppenbarligen ett helt gäng som var där ute. Adrian spelade att han hade koll på Joel och tjejerna lät Nardos skrika av sig. Bra så. Varför skulle Judith och Pedram dit för över huvud taget?

För att Judith måste stå i centrum hela tiden
2021-03-22, 10:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tycker det suger att folk tar ut Pontus före Stephanie. Depressed, ligger och sover, gråter och gör absolut ingenting.

Pontus stör jag mig på som fan overall men för Simons skull måste han vara kvar. Dom är så jävla underbara tillsammans.

Kan inte fatta att man älskar Simon men tar ut den som han skojar med som mest.
"Jävla underbara tillsammans"? 😳
Ja, smaken är väl som baken.

Tycker deras stekpannor är mer underbara än dom två tillsammans.
2021-03-22, 10:01
Medlem
Simon bajsprat var ju dock höjdpunkten igår direkt fick han tyst på nardos
2021-03-22, 10:04
Medlem
Contragulationss avatar
Hahahaha o helvete så bra spelat.

JA det gick för långt MEN Djurdith's reaktion efteråt var ju bara rent ut sagt sinnessjuk. Om det var någon som hade rätt till att bli lite lack var det Peddi, som försökte gå emellan och även blev känslomässigt engagerad när han tröstade Joel på utegården.

Alla var ju för i helvete vakna. När jag läste tråden utan att ha sett klippet så trodde jag att alla sov och väcktes av "låtsasbråket". Då hade jag förstått reaktionerna fullt ut. Förutom att Djurdith började böla då, det är helt oförståeligt oavsett.
2021-03-22, 10:05
Medlem
Citat:
Fast Simon har gjort det för Nardos. Dom satt och pratade i sovrummet och allt var lugnt. Tittar du inte på Big Brother eller? De avsnittet var igår typ
ja hon blev ledsen och han sa förlåt men det var jobbigt för henne. Sök inte till bb om du inte tål se en snoppis lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in