2021-03-22, 01:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha!
Det måste man ändå ge Ponne. Han har bjudit på många asgarv hittills
Hahaha, ja, många underfundiga skämt, mycket ironi och sarkasm och elaka skämt.. älskar det. Men det här tog fan priset, jag dooooooooooooog...!

Jag har redan röstat på Steffi och tänker inte ångra det, hon är Gullesnuss 2.0, men fan alltså.. Jepp, jag väs-skrattar fortfarande åt hans skämt!
Avslutad
Hur kommer det sig att ni säger att Tanja inte gett tummen upp, när hon för 15 minuter sen bokstavligen sa till Ponne att all samtal i bikten INTE hade med Pedram att göra och att dom båda gjort tummen upp varje gång.

Uppskattar svar
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Hon visade fan ingen tumme igår när han drog henne till sig och pillade på henne när hon sov eller dag två när hon sov...... så diskutera inte..! Bra att bb gör något åt peddot så att sådana som du förstår att tjatsex kan resultera i en oaktsam våldtäkt.
Du borde vart ett sprut i din morsas tryne

Hon var aspackad och då låter man bli och om han är den som vill knulla så har han ansvaret att läsa av signalerna eller fatta att man inte håller på med en berusad tjej som dessutom sover. Fucked up beteende från Pedrams sida. Hade jag varit Tanjas Farsa så hade jag gjort likadant och försökt nå fram till henne på något sätt om jag såg någon använda min dotter som en slags secondhand vara hit och dit. Fast jag hade nog gjort mer än så, sen spelar det ingen roll hur gammal hon var.
2021-03-22, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, ja, många underfundiga skämt, mycket ironi och sarkasm och elaka skämt.. älskar det. Men det här tog fan priset, jag dooooooooooooog...!

Jag har redan röstat på Steffi och tänker inte ångra det, hon är Gullesnuss 2.0, men fan alltså.. Jepp, jag väs-skrattar fortfarande åt hans skämt!

Varför röstar du på en person som ständigt är deprimerad, ligger i sin säng, går runt med luva, röker och repeat?

Person som själv inte ens vill vara kvar. Komiker är ni.
2021-03-22, 01:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Uuugh, ja! Detta upprepas varje kväll, hon är verkligen besatt av Tanja...

Det märks att Tanja försöker fly undan från henne varje natt vid sovdags och Juddan iggar hintsen eller låtsas inte fatta. Emelie vill inte sova med Judith för att hon tafsar. Antar att det är samma anledning varför inte Tanja vill. Eller att hon åtminstone vill få sova ifred eftersom hon måste stå ut att ha henne i hasorna hela dagarna.
2021-03-22, 01:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon var aspackad och då låter man bli och om han är den som vill knulla så har han ansvaret att läsa av signalerna eller fatta att man inte håller på med en berusad tjej som dessutom sover. Fucked up beteende från Pedrams sida. Hade jag varit Tanjas Farsa så hade jag gjort likadant och försökt nå fram till henne på något sätt om jag såg någon använda min dotter som en slags secondhand vara hit och dit. Fast jag hade nog gjort mer än så, sen spelar det ingen roll hur gammal hon var.

Hon BOKSTAVLIGEN sa till Ponne att det inte handlade om Pedram och att hon gjort tummen upp varje gång? Ditt jävla sär.

Fokusera på att lyssna istället för att hitta på här.
2021-03-22, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Deppigt ändå att den underbara fyran, Tanja, Simon, Steff och Pontus splittras imorgon

Håller med! De 4a ihop är underbara!
2021-03-22, 01:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Det handlade mycket om att hon blev "lurad" att det var på riktigt, och man luras inte med Juddan! För då åker den STORA offerkoftan på och helt plötsligt handlade allt om henne...

Adrian (mfl) var med på allt från början och gjorde skådespelarinsatsen mer trovärdig genom att vara den som särade på dem osv.

Precis, juddan bör tjockast offerkofta av alla i huset. Hon borde bli väldigt varm i den.
Det skulle vara intressant om de ställde henne mot väggen när hon håller på att tafsa.
2021-03-22, 01:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Varför röstar du på en person som ständigt är deprimerad, ligger i sin säng, går runt med luva, röker och repeat?

Person som själv inte ens vill vara kvar. Komiker är ni.

Det handlar väl om hur man ser på och relaterar till andra människor.
2021-03-22, 01:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Och de har psykolog i huset som deltagarna får prata med då och då, eller när de vill/behöver. Förra säsongen kallade dem den för Nalle Puh 😊

Ja just det! Hahaha, det hade jag glömt.
2021-03-22, 01:36
Medlem
Har det kommit fram någonstans vem Joel trodde Ad hade tittat på hela fest kvällen ? Kan ej vara Madde för hon var ute mesta delen . När hon kom in till pool rummet och dansa , gick Ad in och sen var dom i sovrummet och snacka han och Joel . Måste ju vara mellan N och E
2021-03-22, 01:36
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Exakt, det kan dom inte! Så det ger inte sådana som dig eller peddot rätten till att pilla och antasta då! Eller hur?
Kan förklara för dig, du sa att hon gett tummen upp och peddot får då göra vad han vill? jag förklarade för dig att så är inte fallet då hon sovit och han tagit sig friheter.. förccchtåårrruuu?
Jobbar du på BB eller vart du på plats?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in