2021-03-22, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
varför sover emelie med madde ikväll?

Kaffe i Joels säng på hennes sida.
2021-03-22, 00:51
Medlem
OJDÅ Nu sa Tanja att det hon fick i bikten var en varning (tillsägelse) hemifrån. Att hon behöver behärska sig...så nu vet vi lite mer
2021-03-22, 00:52
Medlem
Anonym396s avatar
Tanja sa att hon pratade om ''biktgrejjen'' förut med Judith men fick att hon bryter mot reglerna.

Sjukt att de ej kan vara öppna med varandra. De censurerar inte bara för oss när de byter rum/avrbyter sändningen men säger till dem att hålla käften.

EDIT: Om jag inte hörde fel
2021-03-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Asså ser ni inte vad nardos o adrian gör? dem har hålllt på i mer än 20 minuter
Dom brukar ju klia varandra
2021-03-22, 00:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
OJDÅ Nu sa Tanja att det hon fick i bikten var en varning (tillsägelse) hemifrån. Att hon behöver behärska sig...så nu vet vi lite mer

Åh du hörde! Jag lyckades inte höra. Undrar om Pedram fick en toffla i posten?
Nu är han uppe och letar efter Tanja?
2021-03-22, 00:54
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Dom brukar ju klia varandra
dem höll fkn hand
2021-03-22, 00:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Det var precis det hon nämde i samband med Pedram incidenten i Poolen när hon sa just att det skulle kännas eländigt att göra något då hennes Pappa b.la tittade på liven. Så hon har nog haft det i åtanke hela tiden men där vinet går in går vettet ut.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tanja sa att hon pratade om ''biktgrejjen'' förut med Judith men fick att hon bryter mot reglerna.

Sjukt att de ej kan vara öppna med varandra. De censurerar inte bara för oss när de byter rum/avrbyter sändningen men säger till dem att hålla käften.

EDIT: Om jag inte hörde fel

Stämmer väl överens med PK-linjen i Sverige nya DDR in the making.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Zzz-zz, du har inte missat mycket. Joel och Nardos (påhejade av flera andra i huset) iscensatte ett låtsasbråk där de skrek på varandra, några oinsatta taggade till och särade på dem, och det visade sig senare att typ Judith och Pedram hade tagit väldigt illa vid sig.. sen spädde Pontus på, det var tydligen ett väldigt osmakligt skämt, så gör man inte, bla bla..

Och så ägnades hela kvällen åt ursäkter och samtal till höger och vänster.

Tack för uppdateringen. Detta får mig att ogilla Judith ännu mer. Hur kan det vara kränkande att se ett låtsasbråk? Det låter ju väldigt oskyldigt så vad blev de arga över?

På vilket sätt var Adrian inblandad? För jag såg när Pontus sa till Adrian i sovrummet att han inte tyckte om hur han hade betett sig.
2021-03-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
dem höll fkn hand
Dom är bara vänner
2021-03-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Åh du hörde! Jag lyckades inte höra. Undrar om Pedram fick en toffla i posten?
Nu är han uppe och letar efter Tanja?

Japp nu sitter han jämte dem.
Men ponne o tanja pratar inte om det längre. Nu handlar det om att hänga löst osv
2021-03-22, 00:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tack för uppdateringen. Detta får mig att ogilla Judith ännu mer. Hur kan det vara kränkande att se ett låtsasbråk? Det låter ju väldigt oskyldigt så vad blev de arga över?

På vilket sätt var Adrian inblandad? För jag såg när Pontus sa till Adrian i sovrummet att han inte tyckte om hur han hade betett sig.

Men själva grejen var ju att hon trodde det var på riktigt! Då gick hon in i red zone, fylld av adrenalin av olika skäl då är det inte bara att skaka av sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in