2021-03-22, 00:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vadå inte får bada? Det är ju bara att hoppa i, kommer inga tävlingar i morgon, ingenting händer i morgon innan kl 21, de har all tid i världen. Töntar, hoppa i och simma bara.
Kamerasnubbarna vill väl få gå på paus. Lata jävlar.
2021-03-22, 00:37
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Upplever inte Pontus som det minsta konflikträdd. Tycker inte han gör annat än eldar på de andra deltagarna. Däremot vill han inte gärna hamna i ”skottlinjen” för konflikterna själv utan uppviglar istället de andra deltagarna så de framställs i sämre dager. Upplever Pontus som mycket kalkylerande och beräknande.

+1!
2021-03-22, 00:37
Medlem
varför sover emelie med madde ikväll?
2021-03-22, 00:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Lustigt att du hatar Pontus så mycket! Han hänger löst och har kanske sin sista kväll, han vill reda ut det märkliga drama som uppstod, fullt naturligt.

Men jag hatar ingen medmänniska men jag ogillar hans beteende och det måste man skilja på.
Medlem
Ad ligger och kliar nardos. Kommer aldrig ge upp hoppet om dom
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ååh, klart att Judith skall klänga efter Tanja 🤮
Yess....Tanja kommer sova i soffan. Å Jjdoth kommer lägga sig där Tanja ligger. Som vanligt

Jag hoppas Tanja gör det! Judith ville dra ihop sängarna. Hon vill väl göra en repris på Pedram/Tess/Judith natten.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Ok, så vi kan konstatera att utsidan ogillar Pontus. Men vad tror ni det är som gör att deltagarna tycker om honom? Varför ser inte de det på samma sätt som vi? Det har ju knappast att göra med att de inte vågar säga till, för det har de gjort förr. I vissa stunder verkar han tom vara mest omtyckt och respekterad. Intressant tanke bara, jag får inte riktigt ihop det
Nardos såg ju igenom honom efter ballongtävlingen. Luis tyckte också att han är falsk och att han inte förstod Pontus.

Stämningen i huset är bra och många är konflikträdda och vill inte sabba den. Pontus är ju också clownen i gruppen och är bra på att slicka folk i röven.
2021-03-22, 00:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nu har jag missat grejer!!! Har det äntligen varit säsongens stora bråk bland alla deltagare? Eller vad har jag missat?

Jag kom in i liven och då satt nardos och bad om ursäkt till Pontus i sovrummet och sen kom Adrian in och de började prata om att han hade gjort fel, det verkade handla om något prank?

Alltså jag dör av nyfikenhet vad har hänt?

Zzz-zz, du har inte missat mycket. Joel och Nardos (påhejade av flera andra i huset) iscensatte ett låtsasbråk där de skrek på varandra, några oinsatta taggade till och särade på dem, och det visade sig senare att typ Judith och Pedram hade tagit väldigt illa vid sig.. sen spädde Pontus på, det var tydligen ett väldigt osmakligt skämt, så gör man inte, bla bla..

Och så ägnades hela kvällen åt ursäkter och samtal till höger och vänster.
2021-03-22, 00:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
varför sover emelie med madde ikväll?
För att Officeren inte skall få för sig att byta bädd
2021-03-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Det gör han bara för att starta drama, men det är sen gammalt. Sånt som bara horungar kommer undan med. Gör man något mot Simon, Ponne eller Stephanie så ska det jävlar bölas i dagar.

Exakt vad gjorde han i denna situation? Tyckte att han sa att dom kunde pranka honom hur mycket dom vill.....
2021-03-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag hoppas Tanja gör det! Judith ville dra ihop sängarna. Hon vill väl göra en repris på Pedram/Tess/Judith natten.

Jag får känslan av att Tanja inte VILL gå o lägga sig för att hon helst vill ha en egen säng men vet att hon inte kommer få det.
2021-03-22, 00:43
Medlem
Ridnes avatar
Tanja och Ponne sitter och snackar UTAN JUDITH?!?!?!? OMG *chock*
Undrar hur många minuter hon låter dem göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in