2021-03-22, 00:27
Medlem
Nämen ska inte Pontus prata med Katti? Eller har jag missat något?
2021-03-22, 00:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Upplever inte Pontus som det minsta konflikträdd. Tycker inte han gör annat än eldar på de andra deltagarna. Däremot vill han inte gärna hamna i ”skottlinjen” för konflikterna själv utan uppviglar istället de andra deltagarna så de framställs i sämre dager. Upplever Pontus som mycket kalkylerande och beräknande.

+1
2021-03-22, 00:28
Medlem
Alla sover på sina sängar.
Madde: Joel, kan inte du dra igen (gardienn framför dörren). ljuset kommer rakt in i mina ögon
Joel: nej, för jag tänker att Nardos kommer in snart
Madde: åh juste, då gör det inget

Vår officer och gentleman sticker upp huvudet från kudden. Reser sig upp, går hela vägen till dörren, drar igen persienerna och kommer tillbaka och lägger sig på sängen igen

madde: tack

Vilken fantastisk kille, BB förtjänar inte denna gentleman
2021-03-22, 00:29
Medlem
MonkeySuites avatar
Pontus desperata försök till härskarteknik var kvällens höjdpunkt. Ett stycke horbarn utan dess like.. Vems pappa ska du föreställa i huset? Systematiskt mobbande mot både Luis, AD i början och nu jävlae åkte största offerkoftan fram från garderoben och som han gottar sig i den...
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är det bara jag som hoppas att det här bråket inte släpps helt och hållet och det kommer vara irriterat framöver?

Nej, du är inte ensam. Jag vill att de inser hur bra de här två ljuger, de döljer ofta sina lögner genom att hetsa upp sig. Som Nardos imorse i diskussionen om Ponnes pärlhalsband.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han sa under sitt tal att han var rädd att kolla folk i ögonen och skitjobbigt precis innan han skulle in i huset. eller nåt sånt.
Tycker inte han ser ut att han några problem alls
Pontus är säkert rädd att kolla andra människor i ögonen för att han är väl medveten om att han är en ögontjänare.
2021-03-22, 00:31
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Simon är ett fake hela han. Får göra som han vill därinne utan att får varningar
Det gör han bara för att starta drama, men det är sen gammalt. Sånt som bara horungar kommer undan med. Gör man något mot Simon, Ponne eller Stephanie så ska det jävlar bölas i dagar.
2021-03-22, 00:31
Medlem
Mouchinos avatar
Lustigt att Pontus sprang runt till alla ensam och babblade trots att de redan har rett ut detta. vad är det för fel på människan?
2021-03-22, 00:32
Medlem
Judith lipa för en timme sen att hon behövde varva ner och sova och nu ska hon plötsligt hänga på och bada

Fan vilka råttor både hon och Pontus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller med i ditt resonemang. Ponne är inte min favvo men kan läsa mellan raderna.
Ser inga inget ovärdigt i honom.

Helt enig med dig, Grodan!
Ponne var min favorit men han har tappat ledningen till Simon och Tanja.
Emelie börjar klättra nu när hon börjar bli lite crazy och oberäknelig.
Jag har liksom du inte en åsikt huggen i sten.
Har läst dina inlägg med tindrande ögon sedan premiären och även om jag inte alltid har hållt med dig så beundrar jag dina analyser.
Keep up the good work
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hörs som han smygandes vill vända ”folket/oss” emot dem 😂 .. det måste varit ett av de mest pinsamma samtalen .. tog aldrig slut heller 😂
Pontus kan inte lura oss tittare som har tittat LIVE där han alltid pratar och slickar röv hos båda parter i alla bråk som har varit i huset.

Han drog igång en känslosam Judith och efter det sökte sympati i det rosa rummet av tittarna med samtalen han hade med Nardos och Adrian. Han borde hållit sin käft efter att Nardos, Joel och Adrian slickade gruppens arslen i 30 minuter och bad om ursäkt i soffan.

Pontus är en vidrig människa och jag ångrar inte att jag röstade på honom då Stephanie mår dåligt och inte vill vara där. Men jag vill slå näven i skärmen när jag ser han tänka taktiskt. Han borde lära sig av Adrian hur man vinner röster och kommer närmare miljonen.

USCH!
2021-03-22, 00:33
Medlem
1754s avatar
Men förfan! Får dom inte ens bada på natten numera....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in