2021-03-22, 00:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jämför Pontus det här pranket med att inte respektera någon annans religion/kristendomen?

Så korkad att jag hoppas att han ryker imorgon, även om jag tidigare velat se offerkoftan ryka i första hand.

Han går ju på Nardos religion här. Visst jag är ingen Nardos förespråkare men Pontus är skum.
Han säger exakt samma sak som han sa till Nardos i deras enmans samtal. -Jag kommer komma ihåg allt det bra med dig Adrian.. om jag åker ut. VA?
2021-03-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sen tonen hon använde, som att hon skickade iväg en hund.

Exakt, riktigt vidrigt!!
2021-03-22, 00:18
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta är precis det han vill och du hörde ju vad han sa.. - detta måste vara det vidrigaste nån gjort i huset. Han älskar detta, för han försöker bara öka sina chanser att vinna miljonen.... Han vill skapa intriger och nu vet han ju allas svagheter då han flitigt lyssnat av allas djupa konversationer.

Men oj herre jösses, nu går han all in för att han vill att tittarna ska se hur sympatisk Pontus är när han ena sekunden sitter och beklagar sig inne i lila.

Hoppas ingen går på hans bullshit!!

Och kollar så klart att kameran är med! Betydelselösa kramen efteråt? Check ✓
2021-03-22, 00:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jag har kollat på Liven sedan start, har jobbat hemifrån och BB har blivit en sjuk besatthet.
Kan säga att jag inte alls tror att Ponne är falsk.
Jag tror bara att han är konflikträdd, lite av en kappvändare för att undvika att bli attackerad, han har ojämn energinivå pga ADHD och är fast i rollen som "klassens clown".
Dessutom så kom ormryktena efter att en butthurt Luis sa det när han hade blivit utröstad.
Luis gillar inte Ponne för han var den enda i huset som ifrågasatte när Luis snackade bullshit.

Håller med i ditt resonemang. Ponne är inte min favvo men kan läsa mellan raderna.
Ser inga inget ovärdigt i honom.
2021-03-22, 00:19
Medlem
Är så trött på Pontus, sån ögontjänare eller jag menar kameratjänare. Han är med och förstorar intriger för att få mer tv-tid.
Så synd om honom för att det kanske är hans sista kväll. Snälla låt detta vara hans sista kväll!
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Alla tycker ju fortfarande om er men det där beteende var ju konstigt. Jag kommer fokusera på alla bra dagar och inte den här timman om jag åker ut. Du är ju en bra kille Adrian''

Pontus

Bäst av allt var när han upprepade exakt samma mening till Nardos två gånger om och kollade in i kameran efteråt bara för att säkerställa att han är i bild. Vilken nolla
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
De lättkränktas generation. Visa varandra respekt absolut men detta mals ju in i absurdum. De har bett om ursäkt både en, två och tre gånger. Vad mer kan de göra? Pontus ser ju sin chans här att försöka söka sympati inför morgondagens omröstning. Hos mig har han ingenting att hämta.

Självklart gör han det och jag hoppas inte att folk går på den där falska rävens försök att lura sig kvar imorgon.
Medlem
Hoppas Pontus är kvar imorgon, och att dom kör ett tortyrtema framöver 😁 Tänk sträckbänken med hans kropp 🤭
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Precis!!, Emelie sa själv att hon inte ville vara delaktig i att skådespela och bråka.
Precis du såg också det...Men inte SphincterAni som i inlägg efter inlägg kommer med osanningar
2021-03-22, 00:20
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Jag har kollat på Liven sedan start, har jobbat hemifrån och BB har blivit en sjuk besatthet.
Jag tror bara att han är konflikträdd, lite av en kappvändare för att undvika att bli attackerad, han har ojämn energinivå pga ADHD och är fast i rollen som "klassens clown".
Dessutom så kom ormryktena efter att en butthurt Luis sa det när han hade blivit utröstad.
Luis gillar inte Ponne för han var den enda i huset som ifrågasatte när Luis snackade bullshit.

Fast nej, Luis bekräftade ju bara det alla live-tittare redan hade sett och märkt.
2021-03-22, 00:20
Medlem
Gutis avatar
Är det bara jag som hoppas att det här bråket inte släpps helt och hållet och det kommer vara irriterat framöver?
2021-03-22, 00:21
Medlem
Citat:
+1 Luis kom aldrig över att Pontus stod på sig gällande hur schackpjäserna skulle stå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in