hej alla haters
Bianca Ingrosso har lagt upp video på sig själv på sin instastory där hon säger att hon följer BB och vill att Adrian och Emelie ska få ihop det.
Vem var det som bråkade med mig och grodan om att hon inte sköter sin egen instagram och inte vet vem Adrian ÄnglaAnsiktet från lund är?
where you at bro?
Tror Stephanie bestämt med produktionen att lämna imorgon, men att hon inte ska säga det öppet.
När hon var ute tyckte jag hon viskade ”jag ska hem” till Katti, som suckade förstående men besviket. Och nu när hon legat i sängen med Simon har de flera gånger sagt ”vi får inte prata om det” och betonat ”om jag åker” extra mycket som jag tolkat det för att inte prata öppet om hennes beslut.
Sen kan hon väl fortfarande ändra sig under morgondagen, om hon inte bestämt definitivt med BB, men med tanke på hennes mående senaste veckorna egentligen tror jag tyvärr hon lämnar. Hon har gett upp på förhand för hon tror att loppet redan är förlorat mot Tanja och Ponne.
Jag gillar Steph och tror hon skulle göra sig bättre och ta mer plats senare när gruppen blir mindre, men ändå bäst att hon kommer ut om hon ska fortsätta må dåligt.
Varför vill de låtsasbråka? Bra iofs att de visar hur oärliga de är eftersom de två är de som ljuger bäst i hela huset. Nu borde BB hänga på och be någon av dem komma in i bikten om det ska bli riktigt trovärdigt.