2021-03-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att alla på utsidan stör sig på Pontus? Läser på flera ställen att han ”spelar en roll” och inte är genuin, sök upp honom på youtube så kan ni se flera år gamla klipp där han beter sig exakt likadant som i huset. En galen teaterapa helt enkelt, men inte oäkta för det. Han är ingen favorit hos mig direkt men jag förstår inte riktigt vart det starka hatet mot honom grundar sig i, dessutom verkar han mycket omtyckt av deltagarna i huset, så om någon kan förklara för mig vad jag missar så vore det uppskattat!

håller med
2021-03-21, 22:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Absolut! Jag tycker att Steph verkar vara en supergullig tjej men hon gör inte bra TV. Hon är en stor bromskloss för både drama och hanky panky.
Jag sitter själv och väntar på att Steph ska ut så att Simon kan börja leva rövare utan att ha henne gråtandes som att de vore gifta varje gång Simon ens tittar på en annan tjej...

Håller helt med dig.. Hon är en go tjej men tror inte att hon mår så bra därinne. Hon skulle nog må bra av att få komma hem istället för de senaste 2 veckorna har hon mest verkat vilja ut därifrån iallafall.
2021-03-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Exakt!!! Han kommer glida till finalen

Nä, produktionen avskyr Ponne, han syns knappt i avsnitten, de placerar honom medvetet i dåliga lag/med publikfavoriter och han är kass på fysiska tävlingar.
Han är mest hatade på alla plattformar.
Kolla in hans Instagram, 1500 följare jämfört med alla de andra som har minst fem gånger så många.
Pontus kommer att åka först av alla om inte Steph gör en Jesper och lämnar självmant.
2021-03-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
100% Tanja, annars finns risken att hon åker ut då alla resonerar så. Har sett hundratals inlägg som säger att Tanja är deras favorit men att de tänker rösta taktiskt på någon annan.
Jag röstar alltid på min favorit.
Man spelar inte om sina favoriter.

Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Rösta kvar Steffi såklart.
Precis som du själv kommit fram till så är en röst på Tanja en bortslösad röst eftersom hon kommer klara sig enkelt ändå. Ponne ska ut, punkt och slut.

Ni låter ju precis som dom hära figurerna som sitter på mina varsina axlar.
2021-03-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hon är en väldigt osäker tjej. Jag hoppas hon har familj och vänner som tar hand om henne när hon kommer ut.

Finns det inte någon psykolog som pratar med potentiella deltagare? Jag skulle aldrig släppa in tjejer som Therese och Stephanie i ett hus för jag hade varit rädd för deras psykiska hälsa när de kommer ut. Jag kommer ihåg från en tidigare säsong att en tjej hade begått självmord.
Om du menar Sanna som var med 2011 så borde inte ens hon fått vara med i BB. Hon hade redan stora problem med droger och hälsa innan hon gick in. Hade BB vetat om detta så hade hon nog aldrig blivit castad. Tragisk historia hur som helst.
2021-03-21, 22:59
Medlem
Anonym396s avatar
Den här säsongen kan ej bli något om de inte tar in bra deltagare. Adrian skapar drama runt sig för att han är så snygg. Det får jag ge dem. Tanja var också ett bra val.

Men jag undrar vad de tänkte när de valde Alex och Madde som inte kommer våga bjuda på sig själv pga jobb och Madde har ambitiösa planer och vill ej ha någon ''skandal'' i tidningarna.

De har flera tråkiga deltagare som borde ha åkt för länge sedan från start 12:an som Joel och Judith. Men produktionen har bestämt sig för att dem som favoriter och har skyddat dem från att sitta löst.

Om de tar in nya deltagare så kommer det vara svårt för dem att komma in i gruppen och våga ta plats så här sent. Så det bästa vore om produktionen visste hur många till de vill slänga in i huset och att de slänger in dem samtidigt så de kan stötta varandra och bli vänner.
2021-03-21, 23:03
Medlem
Brushorna cuttar varsitt ögonbryn 😁
2021-03-21, 23:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hon är en väldigt osäker tjej. Jag hoppas hon har familj och vänner som tar hand om henne när hon kommer ut.

Finns det inte någon psykolog som pratar med potentiella deltagare? Jag skulle aldrig släppa in tjejer som Therese och Stephanie i ett hus för jag hade varit rädd för deras psykiska hälsa när de kommer ut. Jag kommer ihåg från en tidigare säsong att en tjej hade begått självmord.
Tess verkar må alldeles utmärkt sedan hon kom ut, man behöver nog inte vara orolig allmänt.

Det är så klart psykologsamtal inför BB, och kontinuerligt under BB (regelbunden psykologkontakt i bikten) och även efteråt, men efter en tid avslutas ju den kontakten.

Jag känner till i alla fall två tjejer och två killar som begått självmord, dokusåpadeltagare alltså, men det är ju tveksamt om deras medverkan i BB eller andra dokusåpor kan läggas till last. Många (1500 eller så?) tar livet av sig varje år, och väldigt nära noll av dem har varit med i någon dokusåpa.
2021-03-21, 23:06
Medlem
Undrar vart Tanja tänker sova inatt 🤔
Jag tror faktiskt att hon Inte kommer lägga sig jämte Peddot. Hoppas det iallafall.
2021-03-21, 23:07
Medlem
prank på g, dom ska bråka med nardos och lura de andra
2021-03-21, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att alla på utsidan stör sig på Pontus? Läser på flera ställen att han ”spelar en roll” och inte är genuin, sök upp honom på youtube så kan ni se flera år gamla klipp där han beter sig exakt likadant som i huset. En galen teaterapa helt enkelt, men inte oäkta för det. Han är ingen favorit hos mig direkt men jag förstår inte riktigt vart det starka hatet mot honom grundar sig i, dessutom verkar han mycket omtyckt av deltagarna i huset, så om någon kan förklara för mig vad jag missar så vore det uppskattat!
Precis vad jag har sett, jag tror att ryktet startades av Luis som blev putt på att Pontus ifrågasatte hans lögner och inkorrekta uttalanden. (Typ om pseudovetenskapen "98% av människor ser ut som fåglar" och hans felaktiga idé om hur ett schackbräde skulle se ut)
Finns ingenting som en lesserwisser som Luis hatar mer än att få sin "fakta" ifrågasatt.
2021-03-21, 23:09
Medlem
Nu ska Joel låtsasbråka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in