2021-03-21, 22:41
Medlem
Jag röstar på att Tanja ska få va kvar.
Blir glad oavsett om Pontus eller Steffi åker
Medlem
Om vi inte får ut Pontus imorgon så kan det dröja långt tills han sitter löst igen, han är bra i tävlingar!
Han MÅSTE ut imorgon
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Steph sa precis ”Om jag ÅKER UT imorgon, vem ska då bli din sov/myspartner?”

Det bekräftar ganska väl att hon inte tänkt lämna frivilligt.

precis
2021-03-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
100% Tanja, annars finns risken att hon åker ut då alla resonerar så. Har sett hundratals inlägg som säger att Tanja är deras favorit men att de tänker rösta taktiskt på någon annan.
Jag röstar alltid på min favorit.
Man spelar inte om sina favoriter.

Hear, hear!
2021-03-21, 22:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför blir gamnacken alltid så aggresiv när han lirar maffia

För att han ÄR Maffia
2021-03-21, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Om vi inte får ut Pontus imorgon så kan det dröja långt tills han sitter löst igen, han är bra i tävlingar!
Han MÅSTE ut imorgon
Exakt!!! Han kommer glida till finalen
2021-03-21, 22:46
Medlem
Madde borde sökt till statist istället, hon är ju sjukt tråkig och barnslig men sjukt snygg, hon lär ju ryka så fort hon hänger löst typ
2021-03-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sant.. Och Adrian är stel som en pinne och 100% fokus på miljonen vilket innebär inga konflikter, inga relationer, inget drama. Trååååk.

Tanja är förvisso influencer men hon har ändå skön personlighet och bjuder på sig själv och skiter i vad folk tycker.

De som för det mesta vinner Big Brother är ju just de som kan visa alla sidor av sig själva.. som kan bråka, älska hata och vara roliga. Bjuda på sig själva. Simon alltså
Absolut! Jag tycker att Steph verkar vara en supergullig tjej men hon gör inte bra TV. Hon är en stor bromskloss för både drama och hanky panky.
Jag sitter själv och väntar på att Steph ska ut så att Simon kan börja leva rövare utan att ha henne gråtandes som att de vore gifta varje gång Simon ens tittar på en annan tjej...
2021-03-21, 22:48
Medlem
xrlpyts avatar
Känns trist att Steffi bara verkar vara nöjd och glad på riktigt när hon får uppmärksamhet av Simon, när hon kan låtsas som att de två är ett "vi" ... sen kommer det oundvikliga bakslaget eftersom Simon inte alls har samma behov, och kan släppa henne på ett ögonblick.
Medlem
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att alla på utsidan stör sig på Pontus? Läser på flera ställen att han ”spelar en roll” och inte är genuin, sök upp honom på youtube så kan ni se flera år gamla klipp där han beter sig exakt likadant som i huset. En galen teaterapa helt enkelt, men inte oäkta för det. Han är ingen favorit hos mig direkt men jag förstår inte riktigt vart det starka hatet mot honom grundar sig i, dessutom verkar han mycket omtyckt av deltagarna i huset, så om någon kan förklara för mig vad jag missar så vore det uppskattat!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
100% Tanja, annars finns risken att hon åker ut då alla resonerar så. Har sett hundratals inlägg som säger att Tanja är deras favorit men att de tänker rösta taktiskt på någon annan.
Jag röstar alltid på min favorit.
Man spelar inte om sina favoriter.
+1 hon är min favorit och jag röstar på henne. Enkelt!
2021-03-21, 22:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Känns trist att Steffi bara verkar vara nöjd och glad på riktigt när hon får uppmärksamhet av Simon, när hon kan låtsas som att de två är ett "vi" ... sen kommer det oundvikliga bakslaget eftersom Simon inte alls har samma behov, och kan släppa henne på ett ögonblick.
Hon är en väldigt osäker tjej. Jag hoppas hon har familj och vänner som tar hand om henne när hon kommer ut.

Finns det inte någon psykolog som pratar med potentiella deltagare? Jag skulle aldrig släppa in tjejer som Therese och Stephanie i ett hus för jag hade varit rädd för deras psykiska hälsa när de kommer ut. Jag kommer ihåg från en tidigare säsong att en tjej hade begått självmord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in