2021-03-21, 22:25
Medlem
Har Steffi gått ut ut huset genom bikten?
Gick in med jacka o skor för säkert 30 min sen.
2021-03-21, 22:26
Medlem
Men hörni!
Hur ska man rösta?
Jag vill ju ha kvar Tanja p g a härlig och störtskön. Men jag tänker att hon kommer få massa röster ändå..?!

Men sen då? Jag vill nog ändå hellre ha kvar Steffi än den där Ponne som inte känns genuin nånstans.
Så ska jag lägga rösten på Tanja, för att hon känns mest självklar? Eller på Steffi??

Ponne kan säkert röra runt lite i huset och få lojaliteter att skifta, osv, och det kan ju vara spännande iofs. Men nä, Pontus kan ändå få åka hem.
2021-03-21, 22:29
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har Steffi gått ut ut huset genom bikten?
Gick in med jacka o skor för säkert 30 min sen.

Hon ligger ju i sängen
2021-03-21, 22:30
Medlem
upptagetvardets avatar
Jag la den på T pga pest eller kolera vem som åker av de andra
2021-03-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Hon ligger ju i sängen

Gör hon!? Missat det helt, sorry
2021-03-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Om utröstningen av Therese leder till att Stephanie drar också var det ju två flugor i en smäll🙌🏼

Touché👏🏻
2021-03-21, 22:35
Avslutad
Stephanie sitter o säger att alla spel är tråkiga. Vad gör du då miss intryckt ansikte, sover om dagarna och gråter för absolut ingenting?
2021-03-21, 22:36
Medlem
Om jag åker imorgon kommer jag att sakna dig sa Stephanie nyss till Simon.
2021-03-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Men hörni!
Hur ska man rösta?
Jag vill ju ha kvar Tanja p g a härlig och störtskön. Men jag tänker att hon kommer få massa röster ändå..?!

Men sen då? Jag vill nog ändå hellre ha kvar Steffi än den där Ponne som inte känns genuin nånstans.
Så ska jag lägga rösten på Tanja, för att hon känns mest självklar? Eller på Steffi??

Ponne kan säkert röra runt lite i huset och få lojaliteter att skifta, osv, och det kan ju vara spännande iofs. Men nä, Pontus kan ändå få åka hem.
100% Tanja, annars finns risken att hon åker ut då alla resonerar så. Har sett hundratals inlägg som säger att Tanja är deras favorit men att de tänker rösta taktiskt på någon annan.
Jag röstar alltid på min favorit.
Man spelar inte om sina favoriter.
2021-03-21, 22:39
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Men hörni!
Hur ska man rösta?

Rösta kvar Steffi såklart.
Precis som du själv kommit fram till så är en röst på Tanja en bortslösad röst eftersom hon kommer klara sig enkelt ändå. Ponne ska ut, punkt och slut.
2021-03-21, 22:40
Medlem
Steph sa precis ”Om jag ÅKER UT imorgon, vem ska då bli din sov/myspartner?”

Det bekräftar ganska väl att hon inte tänkt lämna frivilligt.
2021-03-21, 22:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Precis. Men sen är det väl lite så, generellt, att många som vill vara med har någon baktanke med det. De vill synas av en eller annan anledning.
Därför tycker jag att det är nice med personer som Simon, Emelie, Steffi m fl som är där för att dom är galna nog att våga/vilja.
Madde vill bli känd stylist, vill att man får upp ögonen för henne p g a det. Så hon kommer vara miss perfect hela vägen. (Booooooring...) Alex vill bli musiker/känd, obvious. För mig, personligen, så har dom en sjujääääävla uppförsbacke om de ska kunna visa sig värdiga att stanna.

Sant.. Och Adrian är stel som en pinne och 100% fokus på miljonen vilket innebär inga konflikter, inga relationer, inget drama. Trååååk.

Tanja är förvisso influencer men hon har ändå skön personlighet och bjuder på sig själv och skiter i vad folk tycker.

De som för det mesta vinner Big Brother är ju just de som kan visa alla sidor av sig själva.. som kan bråka, älska hata och vara roliga. Bjuda på sig själva. Simon alltså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in