2021-03-21, 21:09
Medlem
Stepie får INTE åka, jag börjar gilla henne mer och mer, hon är så lugn och lägger sig inte i onödiga konflikter. Hon behövs i huset. Pontus sitter framför alla och planerar redan att han ska flytta tillbaka till rosa rummet efter live showen, han är SÅ jävla kaxig och tror verkligen att han är en storfavorit och kommer aldrig åka ut, till och med Pendram har inte den stora egot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Endast feta fula feministerna i mammagruppen mammaknullargruppen som röstade kvar brevbäraren före Therese 😡😡😡😡

håll käften horunge
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så uppfattade jag deras snack. Hennes planerade gaddning rimmar illa om hon tänkt lämna frivilligt-

Nä, ”bara att kliva in i huset” gjorde ju henne till modets moder så var inte så säker på det.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Utan att ha sett liven sista timmen gissar jag att byta rum kommer från Pontus. Han vill öka sina chanser i tävlingen genom att bryta upp de lojaliteterna som finns i de respektive sovrummen. Hans snack med Adrian i poolrummet häromdagen får mig att tro det. Orkar inte fördjupa mig i varför jag tänker så nu. Om någon följt diskussionen ikväll i soffan kring byte av rum tar jag gärna del av vem som sa vad

Tror du har så rätt där!
2021-03-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Utan att ha sett liven sista timmen gissar jag att byta rum kommer från Pontus. Han vill öka sina chanser i tävlingen genom att bryta upp de lojaliteterna som finns i de respektive sovrummen. Hans snack med Adrian i poolrummet häromdagen får mig att tro det. Orkar inte fördjupa mig i varför jag tänker så nu. Om någon följt diskussionen ikväll i soffan kring byte av rum tar jag gärna del av vem som sa vad

Jag vet inte om det var Pontus som kläckte idén från första början, men hörde honom och några andra (bl.a Adrian, minns inte vilka fler) prata om det häromdagen och han var mest drivande helt klart.

Ssssnake.
Medlem
royalqualitys avatar
BB bör köra en fuling enbart mot Steff och ordna en röstning bland deltagare som får rädda en av de som sitter löst, helst ikväll. Hade velat höra vad steff har att komma med.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tur att rätt person vann Alltså inte Erik.

Yes, Daniel vann och "ishjärtat" kom trea
2021-03-21, 21:13
Medlem
Vänta va?!
Peddot är ju i bikten? O nu blev steph kallad

Nu kom peddot ut iofs

Ahja
Peddot ser lite nygråten ut så jag är glad
2021-03-21, 21:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag vet inte om det var Pontus som kläckte idén från första början, men hörde han och några andra (bl.a Adrian, minns inte vilka fler) prata om det häromdagen och han var mest drivande helt klart.

Ssssnake.
Minns du om det var före eller efter hans snack med Adrian i poolrummet? Han ville tala ut med Adrian om att han tog illa upp hur Adrian betedde sig under kurragömma..
2021-03-21, 21:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, ”bara att kliva in i huset” gjorde ju henne till modets moder så var inte så säker på det.

Eh va? Har hon en sån gaddning också?

VARFÖR springer alla ut och in i slussen? De driver med Simon?
2021-03-21, 21:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
therese röstades ut enbart för att slippa våldtäcksmannen aka gamnacken inte för att steffi skulle få stanna

Men det var ju givet att asgamen skulle ändra fokus till Tanja istället.. Vilket han gjorde bara ett par dar efter Tess lämnat. Inte bättre det.
2021-03-21, 21:16
Medlem
Hahaha Simon.
Faan, alla skulle ha gått o gömt sig! Hade varit sjukt roligt ju 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in