Citat:
Ursprungligen postat av
DemosthenesNu
Nej, mitt resonemang var att du hade ofattbart dåliga argument.
Ditt ena argument var att person X är hederlig och går att lita på därför att du kunde hitta två totalt godtyckliga twitteranvändare som i varsin tweet (som fick typ en like vardera) uttryckte stöd för den personen. Det är så urbota dumt och barnsligt att det är svårt att klä i ord. Men jag antar att du tycker att det är ok för mig att hänvisa till twittrare som ger stöd för personer som du kritiserar i fortsättningen?
Ditt andra argument var att person X är hederlig och går att lita på därför att hon själv sa så i ett uttalande. I din värld var det liksom schack matt och case closed.
Sedan gör du som alltid - fokuserar på någon annan detalj i svaret och glömmer helt vad det var som debatterades, följt av någon smiley. Som någon annan sa - du flyttar hela tiden målstolparna.
Du glömmer debattens ämne, hävdar att du har vunnit, levererar en smiley och går vidare till nästa diskussionsämne.
H*n klarar inte en saklig diskussion, han försökte ett tag i början när han kom till Politik USA.
Men eftersom h*n inte klarar av att lyfta blicken, så blev han så satans överkörd så att han slutade att diskutera och bara posta detta skräp vi ser nu.(Och som även omdefinieras för passa agendan.)
Och jag fick äran av att få min första blockering någonsin.(En berättad sådan och då har man verkligen lyckats med sin saklighet.)
Det intressanta är att vi nu nått 20veckor av inget systematiskt valfusk.
Och den enda vi sett försöka sig på ett systematiskt valfusk är trumpen himslef och när en delstat skulle "hitta" röster så trumpen kunde vinna.
Sånt är väldigt talande.
Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Under förutsättning att maskinen inte fifflats med och är inställd för att gynna en viss kandidat, ska tilläggas.

Ett påstående om fiffel som är tagit ur en fantasi, berättar att du måste bevisa din sak och inte dessa skämtmål eller youtubevideos är adekvat för att påvisa detta.
Men det mest intressanta med ditt svar, det är att det inte var ett svar på nått, utan bara ett utfall utan saklig grund.
Nu går vi in på vecka 20 och inget valfusk, inte ens snuddats att bevisats, eller ens haft en lätt indicie eller misstanke.(Misstanke pga oegentligheter, för vi har fånar här som tror rabbithole-skräp är fakta och verkligheten en lögn

.)
Och
den enda vi sett försöka systematiskt valfusk är trumpen som försökte pressa delstater att "hitta" röster.
Vilket betyder att ett systematiskt valfusk det är YTTERLIGARE en gång till bara en projicering ifrån sig själva.(Och man ställer sig frågande att ni är så intellektuellt svaga och inte kan forma meningar som berättar nått i verkligheten.)