2021-03-21, 19:15
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Känns som Steffi redan ställt in sig på att hon åker i morgon, då kommer tankarna på utsidan, och plötsligt blir det svårt att vara i huset och skoja och umgås med de andra, hon drar sig undan och blir ännu mer utanför, och så blir det en nedåtgående spiral.. jättetråkigt att se.

Ja, tråkigt att det blir så istället för att knyta näven i fickan och köra på. Ville först att Ponne skulle ryka imorgon men nu har jag nog ändrat mig och vill att steph får åka hem. Han ger gruppen lite mer än Steph tyvärr. Gråt, ält och rökrutan bjuder hon bara på
2021-03-21, 19:16
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ahaa..Hoppas att Judith åker ut då om det är det BB gräver i, men hon verkar fredad eftersom hon får fortsätta äckla sig med bara varningar gång på gång.
Det är eftersom Nardo, Judith och Tishko har frikort av produktionen att göra mer eller mindre vad som helst utan åtgärder.
2021-03-21, 19:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Fast på instagram är det många som skriver att dem har röstat på henne, så man vet aldrig...
Hoppas att det blir Pontus
Om det kunde få Steffi att "snap out of it" att bli kvarröstad och känna tittarstödet så vore ingen gladare än jag. Men om hon inte trivs och inte kan vara sig själv så är det ju onödigt att plåga sig för sakens skull..
Medlem
Citat:
Ahaa..Hoppas att Judith åker ut då om det är det BB gräver i, men hon verkar fredad eftersom hon får fortsätta äckla sig med bara varningar gång på gång.

Bläddra tillbaka i tråden så får ni info om peddot o Tanja.
De har båda fått åka in i bikten hit o dit idag. Sedan blev både han o tanja down. Peddot satte sig i duschen o tyckte synd om sig själv i över en timma bl a.
Tanja o Pedram gick sedan ut på utegården för att snacka. BB visar såklart inte samtalet mellan dem men de flesta i tråden hörde Tanja säga saker som att hon inte minns vad hon gör på fyllan / vad har hon o peddot gjort / hur visas det utåt osv
Så det som många tror är att Peddot har blivit lite uppdaterad på vad oaktsam våldtäkt innebär. Tanja har antagligen blivit tillsagd att hon bör tänka sig för över vad hon gör när hon är full....orkar inte skriva allt 😴...men bra att BB tar tag i det...äntligen!

Som kille så ska man inte försöka övertala en tjej som är redlös att göra saker på fyllan...punkt!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Men dåligt.. Badrumskameran kan också vara intressant när de har deeptalks på fyllan

Spelar ingen roll vilken kamera eller vart den sitter, börjar det bli intressant då bryter dem snabbt iaf
Medlem
Spajdors avatar
Kul kväll
Kanske kan man få lite reaktioner på Joels brunöga nu då eftersom att jag aldrig fick några när detta väl hände Jag är fortfarande ärrad.
https://gyazo.com/016518e24fd06d007f5cb99e1d9db057
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det är eftersom Nardo, Judith och Tishko har frikort av produktionen att göra mer eller mindre vad som helst utan åtgärder.

Precis så är det tyvärr.. Jag är verkligen sjukt trött på Judith. Klarar knappt av att titta eftersom hon är så irriterande med sin nya fejkdialekt, Tanjastalking, sina upprepningar av fyra fraser och sexkladdande.
2021-03-21, 19:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
De har båda fått åka in i bikten hit o dit idag. Sedan blev både han o tanja down. Peddot satte sig i duschen o tyckte synd om sig själv i över en timma bl a.
Tanja o Pedram gick sedan ut på utegården för att snacka. BB visar såklart inte samtalet mellan dem men de flesta i tråden hörde Tanja säga saker som att hon inte minns vad hon gör på fyllan / vad har hon o peddot gjort / hur visas det utåt osv
Så det som många tror är att Peddot har blivit lite uppdaterad på vad oaktsam våldtäkt innebär. Tanja har antagligen blivit tillsagd att hon bör tänka sig för över vad hon gör när hon är full....orkar inte skriva allt 😴...men bra att BB tar tag i det...äntligen!

Som kille så ska man inte försöka övertala en tjej som är redlös att göra saker på fyllan...punkt!

+1
2021-03-21, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Men Nardos vill du ha kvar va?

Det klart? Hon sitter alltid och skojar med gänget, hetsar på ett eller annat sätt eller allmänt bråkar.

Eller vad föredrar folk som tittar på ett TV-program. En deprimerad person som går runt i luva och sover pga att hon är nominerad och blivit rejected av en midget?
2021-03-21, 19:21
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Precis så är det tyvärr.. Jag är verkligen sjukt trött på Judith. Klarar knappt av att titta eftersom hon är så irriterande med sin nya fejkdialekt, Tanjastalking, sina upprepningar av fyra fraser och sexkladdande.

Hennes konstiga dialekt går mig på nerverna. Hon var min favorit fram till harakirifiaskot men nu har jag tröttnat rejält.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Pedram går definitivt över gränsen..Håller helt med dig. Tack för update <3
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mitten av 80-talet kära du 😜
Då kanske vi känner varandra kära du. Jobbade på dessa krogar samt Åtta glas och Räkan bl a.. Plastic var en god vän och även Janeman som körde på Trägårn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in