2021-03-21, 18:22
Medlem
varför tjurar peddot i sovrummet för?
2021-03-21, 18:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Känns som att Katti varit på dåligt humör sen i går när hon snackade om tändaren. Sedan kom ballongincidenten.........

HAHA ja just det.. Hon var orimligt förbannad över tändaren. Tjatade i timmar över det Kanske det som ligger och maler inom henne fortfarande.
2021-03-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
För er nyfikna jävlar så är detta alltså Stella som snart ska in i huset, IG @stellzcocozza. Öppet konto än så länge. Fördomsfullt kan man konstatera att det är ännu en Tess/Emelie/Tanja/Madde kopia. Unikt och spännande verkligen.

Skrattar fortfarande åt att BB spoilade sig själva första dygnet när de råkade blåsa ut "STELLA" och sen uppmaning innan de slängde sig på stopp knappen. Som vi har väntat på denna Stella och snart är hon här och räddar oss med sin förmodade dussinpersonlighet.

Så jävla tråkigt!
Var inne o snokade på hennes IG och hon verkar vara polare med flera stora influencers som t ex bianca, hanna friberg mfl som har en jäääävla massa följare 😔
2021-03-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
har du ett bord gjort i granit hehe.om gnällmärta under dig gnäller kan du hänvisa till mig

Haha Ja men så bra. Det skall jag göra 😁
2021-03-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA ja just det.. Hon var orimligt förbannad över tändaren. Tjatade i timmar över det Kanske det som ligger och maler inom henne fortfarande.

Jag tror det faktiskt varit otroligt på g det senaste dygnet
2021-03-21, 18:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Låter väldigt omständligt när de bara kan erbjuda Steffi säg 5000 kr extra om hon låter sig bli "utröstad"
i morgon i stället för att lämna.

Jag tror att Ponne är illa omtyckt av produktionen så de kanske vill slå två flugor i en smäll
Vi får se.. Hoppas på en ny och rolig deltagare iallafall. Inte en influencer eller beige typ igen tack.
Bannlyst
Det vore ju katastrof om Pontus får lägst antal röster men Stephanie väljer att kliva ut. Fy fan för Pontus..
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ett hån mot tittarna isf. Den med lägst antal röster ska lämna oavsett.
Det spekulerades ju att de redan gjorde så med Jesper. Det som talar emot det är ju att folk inte brukar kunna hålla saker hemligt, man tycker att någon missnöjd anställd borde ha viskat om det..
2021-03-21, 18:26
Medlem
Vart är Emelie?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Känns som att Katti varit på dåligt humör sen i går när hon snackade om tändaren. Sedan kom ballongincidenten.........
nja tändaren har varit ett problem men nu har hon gömt den i bh:n så den är borta för evigt nu speciellt efter gårdagens rejvfest.Många samtal i rökspiltan censureras då det blir för mycket
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det spekulerades ju att de redan gjorde så med Jesper. Det som talar emot det är ju att folk inte brukar kunna hålla saker hemligt, man tycker att någon missnöjd anställd borde ha viskat om det..

Jajo, man vet aldrig med produktionen. De gör ju som de vill oavsett röstning.
2021-03-21, 18:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vilka år var detta min kära?
Mitten av 80-talet kära du 😜

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem