Men förstår inte vad grejen är med Pedram och hålla på med tjejer som inte är vid sina sinnens fulla bruk?
Han kan gärna ha ångest för sitt äckelbeteende men tror väl snarare att hans ego har fått sig en smäll så nu tycker han synd om sig själv och att bli genomskådad är ett misslyckande för honom.
Det är ju det som är tjusningen och det fina att tjejen är 100% medveten och alla hennes sínnen är alerta och att båda parter ser varandra.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-21 kl. 18:17.
BB kanske snackar med Steffi och ber henne vänta till i morgon så hon kan bli "utröstad", oavsett hur röstsiffrorna blir. Som de (antagligen) gjorde med Jesper..
BB kanske snackar med Steffi och ber henne vänta till i morgon så hon kan bli "utröstad", oavsett hur röstsiffrorna blir. Som de (antagligen) gjorde med Jesper..
Men förstår inte vad grejen är med Pedram och hålla på med tjejer som inte är vid sina sinnens fulla bruk?
Han kan gärna ha ångest för sitt äckelbeteende men tror väl snarare att hans ego har fått sig en smäll så nu tycker han synd om sig själv och att bli genomskådad är ett misslyckande för honom.
Japp...dock råkade jag kommentera på fel inlägg 🤣 Jag menar att jag jublar om det är så att Peddot får lämna. Men jag tror tyvärr inte BB vågar ge honom en sån konsekvens. Även om han verkligen förtjänar det
ja det är lugnt skogsstampa rejva som ponne ändå oavsett om han stannar eller åker ut imorgon