2021-03-21, 16:40
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas Tanja vaccinerat sig mot cervix-cancer, om den nu fungerar.
Kan alla sluta slutshamea och vara avundsjuka på en frigjord kvinna som gillar att ligga. Hon är inte elak mot någon och hon möjligtvis bara är lite dum mot sig själv. Herregud låt kvinnan vara.
2021-03-21, 16:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad jag hörde så sa hon att hon inte kommer ihåg 🤔

Precis och jag tror det var så hon pratade den gången i poolen för hon sa det kommer bli bedrövligt men hon var så jävla redlös och jag tror Pedram kör sitt äckliga övertalningssnack som kan bli svårt att försvara sig mot i det läget. Hans signum, att ta de lättaste att fälla omkull som är så dyngraka att de knappt vet vad de heter.
2021-03-21, 16:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Liknande försökte ju Pedram med Tess i poolen innan hon åkte ut, den gången ingrep BB.

Han hade förmodligen försökt med tjat-sex där också om inte BB varit alerta.

Exakt och det verkar vara ett mönster hos Pedram
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-21 kl. 16:47.
2021-03-21, 16:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Kan alla sluta slutshamea och vara avundsjuka på en frigjord kvinna som gillar att ligga. Hon är inte elak mot någon och hon möjligtvis bara är lite dum mot sig själv. Herregud låt kvinnan vara.

Men för i helvete! Är du 5 min i tråden per dag eller? Jag är en av få som faktiskt GILLAR henne och tar henne i försvar! Jag gillar inte hennes beteende på fyllan för hon gör sig ingen tjänst där. Kasta dit hat åt något annat håll för här sparkar du in öppna dörrar.

Edit: Och använt uttrycket mot de som faktiskt slutshame:ar henne! Jag är OROLIG för henne!
2021-03-21, 16:42
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad jag hörde så sa hon att hon inte kommer ihåg 🤔

Tidigare idag hade hon inget minne av att Alex låt spelats i annexet och inte heller något minne av när alla stod i ring osv
2021-03-21, 16:43
Medlem
icons avatar
Citat:
+1
2021-03-21, 16:44
Medlem
Citat:
Fast de där jämrans locken är inte att leka med. Nickar man till kan det fan bli skador
hehe det stämmer de är riktiga fighting maskiner de små jävlarna.Använder glasögon på kvällarna och ibland har man ju vaknat upp att de är böjda med ett saknat glas.Ääh jag skyller på att det är laptopen som har gått en match med dem.
2021-03-21, 16:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hehe det stämmer de är riktiga fighting maskiner de små jävlarna.Använder glasögon på kvällarna och ibland har man ju vaknat upp att de är böjda med ett saknat glas.Ääh jag skyller på att det är laptopen som har gått en match med dem.

Japp, känner igen det där!
2021-03-21, 16:47
Medlem
Citat:
det är ingen slut shaming var hur frigjord du vill men var nykter så du vet vad du håller på med.Det är allt.
2021-03-21, 16:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Men för i helvete! Är du 5 min i tråden per dag eller? Jag är en av få som faktiskt GILLAR henne och tar henne i försvar! Jag gillar inte hennes beteende på fyllan för hon gör sig ingen tjänst där. Kasta dit hat åt något annat håll för här sparkar du in öppna dörrar.

Edit: Och använt uttrycket mot de som faktiskt slutshame:ar henne! Jag är OROLIG för henne!

Jag gillar också Tanja och bekymrar mig att hennes närvaro i huset kommer att förkortas om hon fortsätter med det där avskummet. Pedram bryr sig nog inte för han kan bara gå till nästa tjej sen.
2021-03-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan vad irriterande att de censurerar det man mest vill höra. Vad har hänt med Peddo och Tanja? De verkade märkbart frustrerande över något? Alkoholförbud? Psykologsnack som gav de en reality check? Varför pekade de mot Simon och Stephs säng innan de gick ut och skulle prata om det?

Så många frågor!! 🖕🏻 BB!

Steph ligger där, har legat där hela dagen 😔 Därför ville de gå ut o snacka
2021-03-21, 16:52
Medlem
Simon är en regelbunden brukare av narkotikaklassade preparat, va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in