2021-03-21, 15:04
Medlem
Få in Therese igen. Intelligens, självförtroende, sexighet.
2021-03-21, 15:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror tyvärr inte de kör harakiri en gång till. Inte efter förra gångens gnällande och lipande, framförallt inte mot sin favorit Gnälljoel.
Det är nu de ska låna in mig som producent. Jag skulle se till att han fick in en stor stark 225 cm, 175 kilos aggressiv autistisk våldtäktsneger som naglar fast honom mot golvet och dunkar på honom så hårt att han får bära blöjor resten av året. Det kan han gott ha den jobbige j-n.
MVH/Gnomegirl.

Hahaha. Faaaan. Helvete vad roligt.
2021-03-21, 15:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vem vet.. Han kanske ÄR ledare på Flashback? Låten är tillägnad Officeren.

Lätt psykotiskt beteende av kärleksklanen att analysera Adrians minsta kroppsrörelse eller ljud till något sorts bevis på attraktion eller icke-attraktion
Lätt psykotisk beteende? Börjar nästan likna det faktiskt? 😁
Men är nog bara ett tecken på att det tyvärr, händer för lite i år?

Alvarligt, nu får dom ju faktiskt börja bråka för fan!
Gårdagskvällens sektliknande kombayaja-parodi, med efterföljande gråt-orgie var ju verkligen spiken i kistan.
2021-03-21, 15:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Håller lite grann om Tanja när jag tänker efter. Det är när hon super till som det egentligen händer något av större intresse. Hon är ändå rätt schysst.

Hehe, det är ju fasen det som är det bästa. Han är helt iskall till inviter och vill endast ha cashen. Så extremt starkt fokus. Hinder måste detroniseras genom att bli "bruscha" med viktiga tennsoldater, kramar ges motvilligt men i tjänsten måste förekomma. Absolut inget annat är viktigt.
Man ser många börjar fatta Officerens game plan nu mera vilket är ett bra koncept, Alla vet han ÄR stark i tävlingarna vad nu än må vara 95% chans han sitter immun direkt....

Sedan visst han har halv om halvt på ngt sätt accepterat Emelies inviter men likväl lagt dem på is för nu, Man ser som i natt han är där för att visa sin uppskattning och närvaro utan att gå för långt och bli störd av situationen!

Så har officeren lagt sig i ett av rummen takt vila utan folk runt han inget får störa vilan nu!
Senast redigerad av DjPutte 2021-03-21 kl. 15:11.
2021-03-21, 15:08
Medlem
Citat:
Jag tror definitivt de lider mer än vad de vill ge sken av. Madde har sagt att hon blev pressad av Judith att hångla upp Steph. Emelie vill inte sova med henne för att hon kladdar. Ponne sade till henne att hon var tvungen att lägga av att slicka hans ansikte (men tog tillbaka det och sade att det var ett missförstånd senare). De är väl bara konflikträdda. Tanja borde ju vara den som är mest trött på henne iallafall eftersom Judith är hennes skugga nu.
Hon låter ju aldrig Tanja vara i fred. Tänkte när de hoppade i bubbelkoppen att skönt att slippa Judith. Givetvis gled hon i en stund senare.
Medlem
lillaflippens avatar
Varför sitter pedram i duschen och ser helt nere ut? Dom zoomade in hans hand, har han gjort sig illa?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror tyvärr inte de kör harakiri en gång till. Inte efter förra gångens gnällande och lipande, framförallt inte mot sin favorit Gnälljoel.
Det är nu de ska låna in mig som producent. Jag skulle se till att han fick in en stor stark 225 cm, 175 kilos aggressiv autistisk våldtäktsneger som naglar fast honom mot golvet och dunkar på honom så hårt att han får bära blöjor resten av året. Det kan han gott ha den jobbige j-n.

MVH/Gnomegirl.
😂
Alltså en väldigt stark fest!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-21 kl. 15:12.
2021-03-21, 15:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

*kommenterade också emellie simons hångel att man såg att emelie drog in simon på toan men att simon inte precis sa nej

Det var väl iofs den minsta överraskningen någonsin, Simon skulle inte säga nej till Katti om hon kom och hånglade upp honom..
2021-03-21, 15:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ja det är så pinsamt.. Till och med när inte Tanja är med så talar hon med hennes dialekt. Det är lite som den där filmen "Ensam Ung Kvinna Söker" där den nya rumskompisen tar över lägenhetsinnehavarens utseende och identitet.
Korrekt!👍
Bara ännu en i raden av hennes psykopat varningstecken.
2021-03-21, 15:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Lätt psykotisk beteende? Börjar nästan likna det faktiskt? 😁
Men är nog bara ett tecken på att det tyvärr, händer för lite i år?

Alvarligt, nu får dom ju faktiskt börja bråka för fan!
Gårdagskvällens sektliknande kombayaja-parodi, med efterföljande gråt-orgie var ju verkligen spiken i kistan.

Joels-hålla-hand-i-ring-och-älska-varandra-medan-vi-gråter var det mest cringe jag sett någonsin i BB tror jag.. Dog en smula inombords
Det enda som var kul var att BB lade till tingeltangelmusik för att ackompanjera eländet på lämpligt sätt
JA .. vi vill ha drama!! Men det verkar vara ett hus fyllt med konflikträdda personer.
2021-03-21, 15:11
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tog semester ett par timmar, vem hatas av FB i skrivande stund? Varför?
Min utelista består: Pedram, Nardos, Judith, Adrian gärna i den ordningen men skitsamma bara de försvinner från min tv.
2021-03-21, 15:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man ser många börjar fatta Officerens game plan nu mera vilket är ett bra koncept, Alla vet han ÄR stark i tävlingarna vad nu än må vara 95% chans han sitter immun direkt....

Sedan visst han har halv om halvt på ngt sätt accepterat Emelies inviter men likväl lagt dem på is för nu, Man ser som i natt han är där för att visa sin uppskattning och närvaro utan att gå för långt och bli störd av situationen!
Yep och Yep. Han är grym. Han går från spelbord till spelbord och lägger några marker vid varje. Cover och till slut Fill The Bases

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in