Citat:
Ursprungligen postat av
glesbygdslover
Jag vet inte... Det känns som vaccinet som tas fram just nu är ett stressarbete, och alla vet att jobba under stress så blir det misstag. Vill gärna se fler testresultat och så
Jag har inte glömt alla människor som fick narkolepsi från vaccinet mot svininfluensan. Det tycker jag alla ska komma ihåg.
Det var väldigt få som fick narkolepsi, Många kan dessutom vara fuskare som vill få pengar (som vanligt).
Men visst skall man ta ev. biverkningar på allvar men inte förstora upp något enormt som många gör.
Ta vanligt insulin ex. Det har en massa olika biverkningar en del drabbar 1 av 10 andra biverkningar drabbar 1 av 100 och sällsynta biverkningar drabbar 1 av 10 000 ex. sÅ ÄR DET MED DE FLESTA LÄKEMEDEL.
P-Piller har betydligt allvarligare biverkningar än corona vaccinerna om man läser bipacksedlarna
Ex. då blodproppar.
Med tanke på alla som vaccinerats så tycks corona vaccinerna vara relativt säkra om man jämför med andra mediciner som folk vräker i sig dagligen.
Lite kul att se hur folk som missbrukar olika piller, anabola, Droger och alkohol tycks vara livrädda för corona vaccinet ? Det dessa personer tar i form av droger är oerhört mycket skadligare..