2021-03-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Men han var ju rätt okänd sedan tidigare om man jämför med Tanja 🤔

tillräckligt känd för att han kunde åka räkmacka på sina följare
2021-03-21, 12:50
Medlem
Varför i hela helsingfors följer bianca ingrosso adrian på instagram??? Hon följer inte ens madelene........ har bianca följt han länge eller tittar hon på Big Brother?????
2021-03-21, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast att kalla henne för influencer är väl att ta i? Jo, han kanske har rätt men det är trist att höra på. Hade säkert reaggerat likadant men som sagt, han som är såååå insatt i förra årets BB borde ju komma ihåg hur det gick för Anty.

Vad är det med Adrian och hans pinne han alltid har med sig? Bakgrund som tamburmajor eller vad?
Anty är inte ens jämförbar med Tanja. Tanja är en nybliven omtyckt kändis och har ett stort nyskapat följe. Anty vem fan är hon ens? Jag har bara sett hennes namn florera i tråden, Tanja visste jag vem det var innan hon gick med i BB och jag följer inte ph eller har Instagram. Tanja går inte att jämföra med avdankade "influensers" Tanja är en helt egen nivå.
Medlem
nardos det är min video

nä det är det inte din jävla idiot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu är det nardos det kommer ta en timme att få den scenen klar
Eller hur! Fattar inte varför Adrian ska börja tjafsa mot om tiden.

Haha, ”det här är min video”... Så klart att de orden kommer från Narcos mun. Hade det varit jag som gjort videon hade jag sagt att hon inte fick vara med. Är det någon som ens fattar vad hon menar med sin text om Vamos? Även där dög ju inte originaltexten utan den byttes ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nardos det är min video

nä det är det inte din jävla idiot

Hahaha så typiskt henne 🤣🤣
2021-03-21, 12:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Anty är inte ens jämförbar med Tanja. Tanja är en nybliven omtyckt kändis och har ett stort nyskapat följe. Anty vem fan är hon ens? Jag har bara sett hennes namn florera i tråden, Tanja visste jag vem det var innan hon gick med i BB och jag följer inte ph eller har Instagram. Tanja går inte att jämföra med avdankade "influensers" Tanja är en helt egen nivå.

Känd eller inte så är hennes styrka att hon är så himla go och gla! Går inte att INTE tycka om henne och det är nog det som skrämmer mer än något annat. Anty var ju programledare i Studio Paradise så hon var väl känd bland de som tittar på PH iaf så PH har de gemensamt men utöver det går det inte att jämföra.
2021-03-21, 12:55
Medlem
Största egoisten i huset är Nardos. Att ingen jävel brinner av på henne nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan äckelbolagen panga upp big brother oddsen nån jävla gång? Vill lägga lite degish på ponne
Vilka sidor kör du på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Herregud!!Dem vart berusade och ibland gör man saker som man inte alls gör nykter.Det är rätt vanligt"Gå nu vidare och sluta älta"

Det måste vara den klart sämsta BB-låt jag hört
Riktigt pinsamt att skåda

du bevisar min poäng
2021-03-21, 12:56
Medlem
dem kan ju inte ha spinkige gamnacken i bakgrunden som ska spänna sig bättre ha simon som tanja ville
2021-03-21, 12:56
Medlem
Stummakorianderss avatar
Måste säga att Tanja gör ett bra jobb!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in