hon vill inte ligga i samma rum som dom för hon tror att dom kommer knulla. hon kommenterade det i köket så kom Pontus in och skvallra när Tanja och Peddot låg i sängen sen däcka hon.
Vad gafflar du om? Du måste vara autistisk om du tror att det var beef mellan Alex och Madde. Alex drev med henne och hon sa att hon endast påpekat att han snarkar, i samma veva gick Alex fram och kramade Madde och sa att han ville sova på soffan. Sen att du målar upp Emelie som om hon inte försökte skitsnacka Alex är ju fan pinsamt. Hon skitsnackade inte Nardos heller eller? Snälla, håll dig till sanningen idiot.
Det om Nardos tycker jag Emelie har rätt i. Varför ska alla anpassa sig efter Nardos? Alla ska be henne om ursäkt men Nardos kan inte göra det själv. Emelie försökte be om ursäkt flera gånger med Nardos skulle vara en dramaqueen så valde att istället prata om detta en hel kväll istället så medans Emelie hade kul
Brukar nästan alltid tycka liknade som dig Blaisen, men inte i det här fallet. 🙂
Steff grinar ju lite väl mycket ibland men är alltid förlåten för det då hon ju är husets Scarlett Johansson kopia, och jag kommer aldrig tappa hoppet om att hon liksom sin lookalike i Luc Bessons mästerverk "Lucy" råkar knapra nåt dna-förändrande knark, och sen kan absorbera hela mänsklighetens samlade kunskap och då slutar säga "asså såhär" i varannan mening.
Och givetvis bli förvandlad till en likadan mordmaskin som i filmen, och omgående bryter av Gamnacken på 8 ställen, hugger av äckelJudith hennes tafsande armar och tystar henne för gott genom att gnypa sönder hennes adamsäpple sen givetvis avsluta det hela med att knyta ihop Nardos tunga till en blåknut.
Så Steff måste ju vara kvar! 😉
Jag tycker inte hon är ett dugg lik Scarlet Johansson tbh.
Däremot har jag lite svårt att bestämma mig vem som ska få min röst denna måndag.
Brukar nästan alltid tycka liknade som dig Blaisen, men inte i det här fallet. 🙂
Steff grinar ju lite väl mycket ibland men är alltid förlåten för det då hon ju är husets Scarlett Johansson kopia, och jag kommer aldrig tappa hoppet om att hon liksom sin lookalike i Luc Bessons mästerverk "Lucy" råkar knapra nåt dna-förändrande knark, och sen kan absorbera hela mänsklighetens samlade kunskap och då slutar säga "asså såhär" i varannan mening.
Och givetvis bli förvandlad till en likadan mordmaskin som i filmen, och omgående bryter av Gamnacken på 8 ställen, hugger av äckelJudith hennes tafsande armar och tystar henne för gott genom att gnypa sönder hennes adamsäpple sen givetvis avsluta det hela med att knyta ihop Nardos tunga till en blåknut.
Så Steff måste ju vara kvar! 😉
Oh, känner mig hedrad
Hmm, okej, med det scenariot håller jag med dig men har tyvärr redan röstat
Jag är likadan, jag spyr också alltid när jag har druckit, även om det inte är mängder jag dricker, men miin kropp tål inte alkohol, den ska ut tydligen...