2021-03-21, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är väl egentligen inget fel på trubaduren så sätt. Ge han några dagar till så blir det säkert bra. Svårt att komma in i en sån sammansvetsad grupp. Men han behöver släppa loss lite. Det funkar bevisligen inte att vara för lugn därinne, vi såg hur det gick med Luis.

Igår bröt han ju ihop totalt och grät som ett litet barn, kanske har han även en enorm ilska inom sig som när vi minst anar det kommer ut i ett redigt utbrott? Hoppas!
2021-03-21, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gäller å köra loss direkt, madde o alex lär ryka snart ifall de inte fixar drama, är mera aktiv.

Ja, Madde är ju en annan sak. Hon har ju vart därinne tillräckligt länge nu och borde vara en del av gruppen. Så hon kan jag ju förstå att pressen är mer på att börja leverera
2021-03-21, 09:33
Medlem
varför kan gamnacken aldrig lyda???? tror han att han är cool eller
2021-03-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Igår bröt han ju ihop totalt och grät som ett litet barn, kanske har han även en enorm ilska inom sig som när vi minst anar det kommer ut i ett redigt utbrott? Hoppas!

Ja jag vet, prata inte om de. Det var skämskudde deluxe. kunde fan inte titta.
2021-03-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ja, Madde är ju en annan sak. Hon har ju vart därinne tillräckligt länge nu och borde vara en del av gruppen. Så hon kan jag ju förstå att pressen är mer på att börja leverera
Japp så är det, detta är inget jävla kollo, ta täten eller åk ut, big brother är ett underhållningsprogram inget jävla chill ställe, men dom ryker så småningom som sagt, folk vill se drama
2021-03-21, 09:35
Medlem
Men väck de nu då!!
2021-03-21, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp så är det, detta är inget jävla kollo, ta täten eller åk ut, big brother är ett underhållningsprogram inget jävla chill ställe, men dom ryker så småningom som sagt, folk vill se drama

Ja det kommer dom komma, det är inga vinnare utan bara ren utfyllnad. Men Adrian blir farlig. Han måste dom få ut snarast annars kommer han gå och vinna hela skiten
2021-03-21, 09:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja, du röstade kvar Tanja va?

men vill egentligen inte att Ponne åker ut imorgon heller, inte ännu. Blir för många tjejer därinne, inte kul.
2021-03-21, 09:39
Medlem
Blir det mer drama om steph lämnar eller ör kvar?
2021-03-21, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
men vill egentligen inte att Ponne åker ut imorgon heller, inte ännu. Blir för många tjejer därinne, inte kul.

Misstänkte de, för mig spelar de ingen roll vem som åker. Jag har ingen favorit därinne. Jag väntar på att det ska komma in en riktig karl eller ett redigt fruntimmer som kan sätta småungarna på plats och har skinn på näsan och kanske kan dela ut en liten örfil om en sån som Pedram kommer fram och börjar stöta
2021-03-21, 09:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Misstänkte de, för mig spelar de ingen roll vem som åker. Jag har ingen favorit därinne. Jag väntar på att det ska komma in en riktig karl eller ett redigt fruntimmer som kan sätta småungarna på plats och har skinn på näsan och kanske kan dela ut en liten örfil om en sån som Pedram kommer fram och börjar stöta

Tanja är glad och sprallig (ogillar hennes val på fyllan men ja..) och Ponne KAN bjuda på garv när han är lagom. Stephanie är söt och go men tillför liksom ingenting.

Att det skulle komma in någon/några såna kommer tyvärr inte ske, inte nu när PK fyran har BB.
2021-03-21, 09:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Blir det mer drama om steph lämnar eller ör kvar?

Jag tror det blir mer drama om hon är kvar. Det kanske kommer fram att emelie hånglat med Simon. Och om det kommer in en ny tjej som det sägs (Stella) kanske Simon börjar jaga henne 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in