2021-03-21, 07:34
Medlem
Va fan har trubaduren blivit utslängd?
2021-03-21, 07:35
Medlem
lillaflippens avatar
Vaknade imorse och tänkte att det är fan sjukt att jag drömt att det var som ett sektmöte i BB igår, att nu måste jag sluta titta på BB när jag till och med börjar drömma om skiten. Slog mig bara efter en kort stund att det inte var en dröm, det hade ju hänt 😂

Ok, festen igår dog ju helt, det blev ett sektmöte med Joel vilket visserligen var helt oväntat och faktiskt just därför väldigt roligt.

Men, det är ofta (inte alltid) festerna bara dör ut. Varför styr inte BB upp det? Det blir så ofta bara platt fall när dom skickar in alkohol och låter deltagarna fixa underhållning. Varför gör inte BB så att det händer något? Vet inte riktigt vad men vad som helst! Dom kan ge några i huset sjuka hemliga uppdrag, visa lite klipp på stora skärmen från saker som hänt i huset (tex när folk där inne pratar lite i hemlighet bakom ryggen på varandra), ger dom uppdrag på fyllan, vad som helst som skapar lite liv, fest och drama 😎

Eller vad tycker ni? Dom säger ju själva där inne hela tiden att det är ett "socialt experiment", så ställ dom lite mot varandra eller nåt som rör om i grytan. 😁 Det är ju på fyllan alla deras andra sidor kommer fram.
2021-03-21, 07:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Va fan har trubaduren blivit utslängd?

Va? Varför tror du det? 😳
2021-03-21, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Va? Varför tror du det? 😳

Vem ligger på soffan med katti då?
2021-03-21, 07:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vem ligger på soffan med katti då?

Aha, sorry, missförstod dig. Trodde du menade att han blivit utslängd från BB 😂🙈

Jo men det är väl han som sover där. Steffi sov också där såg jag tidigare imorse men nu har hon väl gått och lagt sig bredvid Simon igen?
2021-03-21, 07:49
Medlem
Citat:
Aha, sorry, missförstod dig. Trodde du menade att han blivit utslängd från BB 😂🙈

Jo men det är väl han som sover där. Steffi sov också där såg jag tidigare imorse men nu har hon väl gått och lagt sig bredvid Simon igen?

haha sorry, såg det efteråt att det kunde tolkas så. Men efter igår när det var rejäl skämskudde
så skulle inte det förvåna mig, visst låten är jättebra, och jag har inga problem med killar som visar känslor. Men hela grejen var väldigt konstig. Han gick runt och grät, tog emot folkets jubel. Som om han hade blivit president i USA. Sen däckade jag, vaknar på nu på morgonen och slår på TVn så ligger han på soffan
2021-03-21, 07:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
haha sorry, såg det efteråt att det kunde tolkas så. Men efter igår när det var rejäl skämskudde
så skulle inte det förvåna mig, visst låten är jättebra, och jag har inga problem med killar som visar känslor. Men hela grejen var väldigt konstig. Han gick runt och grät, tog emot folkets jubel. Som om han hade blivit president i USA. Sen däckade jag, vaknar på nu på morgonen och slår på TVn så ligger han på soffan

Ja det var oerhört pinsamt. Såg lite igår när han kom in till ett sovrum och sa något i stil med "varför spelar dom inte min låt? Jag bara gråter när jag hör den" 😂 och det blev konstig stämning efter det, vilket jag förstår 😅🙈
2021-03-21, 08:01
Medlem
Citat:
Ja det var oerhört pinsamt. Såg lite igår när han kom in till ett sovrum och sa något i stil med "varför spelar dom inte min låt? Jag bara gråter när jag hör den" 😂 och det blev konstig stämning efter det, vilket jag förstår 😅🙈

Ja! och sen när dom andra börja säga, fan va fin DIN låt är, så börjar han skrika högt. Det är inte MIN låt! det är eran också. Sen hamnade han på soffan av någon oklar anledning
2021-03-21, 08:02
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Anledningen till att han la sig på soffan var för att Madde påpekade att han snarkar. Då valde han själv att lägga sig på soffan bredvid Steph, men det var absolut inga hard feelings. Tror inte att han skämdes för fem öre, han har gott självförtroende och har inga problem att visa sina känslor. Själv tycker jag mest synd om honom, han har det svårt att komma in i gruppen då dom flesta totalt skiter i hans existens. Dom enda som faktiskt försöker få honom att komma in i gruppen är Adrian, Madde och Simon. Emelie försökte snacka skit om Alex igår på natten och sa att hon tyckte han var obehaglig etc, men Adrian som den hjälte han är försvarade honom Fan vad Emelie sjönk i mina ögon igår. Som jag skrev igår, i mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast
2021-03-21, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Anledningen till att han la sig på soffan var för att Madde påpekade att han snarkar. Då valde han själv att lägga sig på soffan bredvid Steph, men det var absolut inga hard feelings. Tror inte att han skämdes för fem öre, han har gott självförtroende och har inga problem att visa sina känslor. Själv tycker jag mest synd om honom, han har det svårt att komma in i gruppen då dom flesta totalt skiter i hans existens. Dom enda som faktiskt försöker få honom att komma in i gruppen är Adrian, Madde och Simon. Emelie försökte snacka skit om Alex igår på natten och sa att hon tyckte han var obehaglig etc, men Adrian som den hjälte han är försvarade honom Fan vad Emelie sjönk i mina ögon igår. Som jag skrev igår, i mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast

Jaha ok. Fan va gött att det finns folk härinne som har koll även på nätterna, när lirare som jag slocknar vid kl 23 varje kväll. Tack, då vet jag. Ja jag han se lite av Emelies grejer igår. Skrev till o med att det var dags för Emelie att gå och lägga sig nu. Och det gjorde hon, men det sabbade ju BB med att alla skulle samlas i Annexet. Nä Alkohol förbud en helg på henne också. Gillar oftast att se henne lite påverkad för då är hon glad och känns som hon kan koppla av mer då. Men inte så full som hon blev igår, det var över gränsen
Bannlyst
Efter igår kan ingen ha Emelie som favorit. Står och kastar skit på Nardos när hon pratar med Madde men när Nardos dyker upp är hon som en skamsen hund. Situationen med Alex skötte hon också jävligt dåligt.

Alex, där behöver jag inte skriva något, att han inte har packat väskorna är ett mysterium.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Slängde på tv:n inatt första jag får se är Tanja och Pedram som kysser varandra i sängen, Pedram med ett stadigt tag om hennes hals, spydde en klick och stängde av. DumTanja som inte ber honom fara åt helvete, hade jag varit hennes mamma hade ni fått se en bulldozer på utegården men ingen Tanja i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in