2021-03-21, 08:23
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jaha ok. Fan va gött att det finns folk härinne som har koll även på nätterna, när lirare som jag slocknar vid kl 23 varje kväll. Tack, då vet jag. Ja jag han se lite av Emelies grejer igår. Skrev till o med att det var dags för Emelie att gå och lägga sig nu. Och det gjorde hon, men det sabbade ju BB med att alla skulle samlas i Annexet. Nä Alkohol förbud en helg på henne också. Gillar oftast att se henne lite påverkad för då är hon glad och känns som hon kan koppla av mer då. Men inte så full som hon blev igår, det var över gränsen
No problem
Ja eller hur, hon skämde bort sig rejält igår. Vi alla vet ju varför hon blir såhär dock, hon är tokkär i Adrian, men vet att hon aldrig kommer få honom. Fattar dock inte hur hon tror att skryta om att hennes KK's har för stora kukar och gör henne öm ska få Adrian på fall? Pinsamt som fan Undra vad hennes föräldrar tycker om den kvällen
2021-03-21, 08:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Efter igår kan ingen ha Emelie som favorit. Står och kastar skit på Nardos när hon pratar med Madde men när Nardos dyker upp är hon som en skamsen hund. Situationen med Alex skötte hon också jävligt dåligt.

Alex, där behöver jag inte skriva något, att han inte har packat väskorna är ett mysterium.

Jag har inte haft emelie som favorit men har gillat henne. Jag såg inte så jättemycket igår så jag missade hennes samtal och skitsnack hon hade igår men förstår av att läsa här att hon betedde sig illa.

Såg att Emelie hånglade upp Simon på toan. Trots att han och Steffi inte är ett par så tycker jag det var fult gjort av henne. Sen så va Simon också delaktig i det givetvis. Men samtidigt så är det ju drama och intriger man (eller iaf jag) vill se i BB, så egentligen ska jag inte klaga 😁

Ska bli spännande att se om det kommer fram idag att dom hånglade 😉
2021-03-21, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
No problem
Ja eller hur, hon skämde bort sig rejält igår. Vi alla vet ju varför hon blir såhär dock, hon är tokkär i Adrian, men vet att hon aldrig kommer få honom. Fattar dock inte hur hon tror att skryta om att hennes KK's har för stora kukar och gör henne öm ska få Adrian på fall? Pinsamt som fan Undra vad hennes föräldrar tycker om den kvällen

Ja, det var riktigt pinsamt, och hon kom aldrig fram till vad hon menade med allt. Hon malde bara på.
Kommer inte exakt vad hon sa igår när hon pratade om sin morsa. Men antingen sa hon att hennes mamma är pryd eller om hon sa att hon inte var pryd. Så vet inte hur dom kommer reagera. Men jag tror inte det finns många föräldrar som vill höra sånt. Hade det varit min dotter hade jag sagt, tagga ner nu för fan, det där vill ingen höra
2021-03-21, 08:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Det är ju nu BB ska väcka dem med trumpeter och fanfarer, ge dem i uppdrag att baka 50 scones, koka 3 burkar marmelad, pressa 250 apelsiner, göra egen granola, vika servetter som svalor. Priset? En god frukost. Tittarnas pris ett sjuhelvetes bråk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Alex. Hånglar med Emelie, får lite bekräftelse. Svansar efter henne. Vad är det med osäkra människor och deras desperation? Emelie är inte ett dugg intresserad.
Patetiskt. Steph är också i extremt behov av bekräftelse. Väldigt osäker människa.

Var och varannan verkar trasig. Är det bara Adrian som verkar ha lite stake i sig. Mogen. Nardos är också ganska OK för det mesta.

Det är dom tiderna idag. Unga har inga vettiga jobb. Bara ”lall-jobb”. Ingen stabil inkomst skapar osäkerhet.
Sen kulturen gällande dejting osv är helt skev. Man ser hur jäkla dysfunktionellt det blir av det.
Som du säger, riktigt trasiga o sköra människor.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Slängde på tv:n inatt första jag får se är Tanja och Pedram som kysser varandra i sängen, Pedram med ett stadigt tag om hennes hals, spydde en klick och stängde av. DumTanja som inte ber honom fara åt helvete, hade jag varit hennes mamma hade ni fått se en bulldozer på utegården men ingen Tanja i huset.

+1

Som tur var fick han ingen utdedelning för cockblocker-Judith förhindrade det effektivt och sen somnade hon. Peddot försökte diverse störaktioner (råka slå kudden i ansiktet på henne och slå till henne med täcket) men utan framgång.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
No problem

Hon kanske har sett eller tror att Adrian har en väldigt liten kuk och vill berätta att stora kukar bara gör henne öm så att han ska känna att hans lilla kuk duger bra åt henne? 😂😉

Äh, jag har ingen aning, missade det samtalet men det låter ju skevt 😅
2021-03-21, 08:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Det är ju nu BB ska väcka dem med trumpeter och fanfarer, ge dem i uppdrag att baka 50 scones, koka 3 burkar marmelad, pressa 250 apelsiner, göra egen granola, vika servetter som svalor. Priset? En god frukost. Tittarnas pris ett sjuhelvetes bråk.

Ja, det vore något! Men icke, söndagen är tristessens stora dag, eller vänta, Nardos ska väl producera deras musikvideo till BB-låten idag? God help us!
2021-03-21, 08:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Ja! Haha BB borde verkligen sätta fart på dom alla nu när alla är bakis och trötta 😁
2021-03-21, 08:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det vore något! Men icke, söndagen är tristessens stora dag, eller vänta, Nardos ska väl producera deras musikvideo till BB-låten idag? God help us!

Det kan bli en dag av kaos och bråk om hon ska styra upp en musikvideo 😁
2021-03-21, 08:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
+1

Som tur var fick han ingen utdedelning för cockblocker-Judith förhindrade det effektivt och sen somnade hon. Peddot försökte diverse störaktioner (råka slå kudden i ansiktet på henne och slå till henne med täcket) men utan framgång.
Fanskapet måste hänga löst nästa vecka. Vilket veritabelt äckel han är.
2021-03-21, 08:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Va? Ska Nardos producera Tanjas och Pontus låt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in