Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
haha sorry, såg det efteråt att det kunde tolkas så. Men efter igår när det var rejäl skämskudde
så skulle inte det förvåna mig, visst låten är jättebra, och jag har inga problem med killar som visar känslor. Men hela grejen var väldigt konstig. Han gick runt och grät, tog emot folkets jubel. Som om han hade blivit president i USA. Sen däckade jag, vaknar på nu på morgonen och slår på TVn så ligger han på soffan
Anledningen till att han la sig på soffan var för att Madde påpekade att han snarkar. Då valde han själv att lägga sig på soffan bredvid Steph, men det var absolut inga hard feelings. Tror inte att han skämdes för fem öre, han har gott självförtroende och har inga problem att visa sina känslor. Själv tycker jag mest synd om honom, han har det svårt att komma in i gruppen då dom flesta totalt skiter i hans existens. Dom enda som faktiskt försöker få honom att komma in i gruppen är Adrian, Madde och Simon. Emelie försökte snacka skit om Alex igår på natten och sa att hon tyckte han var obehaglig etc, men Adrian som den hjälte han är försvarade honom

Fan vad Emelie sjönk i mina ögon igår. Som jag skrev igår, i mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast