2021-03-20, 21:56
Medlem
Emelie och Adrian oavsett om det blir något eller inte tror jag de kommer hålla varandras rygg och dom 2 blir en farlig KOMBO. Adrian är grym på tävlingar, men Emelie är bra hon med.
2021-03-20, 21:56
Medlem
Nardos vill enbart gå på Emelie utan Adrians närvaro attdiskveckan inte sköts så bra av de tre ihop. Hon anser väl inte det är mansgöra att sköta disken utan det ska vi kvinnor sköta.
Eller är hon svartsjuk på Emelie och Adrian och enbart vill ha Adrian själv.
2021-03-20, 21:58
Bannlyst
Hade Adrian fötts med en kromosom mindre så hade han sett ut som det mongo som han är ✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Snackar Madde skit om Emelie nu?

Hon hjälper Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Fel, Bianca sköter sin Instagram själv, bara följa så ser du det.

Tyvärr kan jag göra dig, och resten här inne, besvikna med informationen att hon inte sköter sin Instagram själv.
2021-03-20, 21:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Nardos har alltså sagt till Adrian att hon vill diska för att det är terapi.

Men hon är arg på Emelie för att hon inte hjälper till. 🤔

Nja, Nardos hade klagat högljutt på att folk ställde in disk i skåpen som maskinen inte hade diskat ordentligt, och Emelie hade i sin tur klagat på att folk (i det här fallet Nardos) klagar på så jävla mycket.

Det finns Nardos att se rött och börja bjäbba, Emelie orkade inte diskutera, och sedan dess hatar Nardos Emelie.
2021-03-20, 21:59
Medlem
Nu är Juddan glad när hon får prata sex
2021-03-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Good morning!
Hon pratar på Svenska vilka utanför Sverige förstår det. På Instagram kanske det finns några hundra tusen Svenskar som har aktiva konton. Hon har det därför att hon tjänar pengar på reklamen. Jag skulle inte följa någon jag inte förstår vad den säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jodu, sen har vi Tanja som omskrivs som värsta ludret. Jag blir så förbannad och tjejer är värst! Det är därför jag tycke att dagens feminism bara är BS! Tjejer hugger varandra i ryggen snabbare än vinden vänder!

Men, varför, varför drog Emelie in Simon i toarummet och hånglade upp honom? I förrgår var det inte okej med tanke på Steph, vad har hänt nu? Är hon osams med Steph också? Hon verkar för övrig heeeelt värdelös på att hångla .
Jag tycker inte Tanja är minsta slampig även om hon blivit påsatta av tio negrer vid ett och samma tillfälle. Jag bryr mig inte om någon legat med 10 eller 1000.

Var väldigt märkligt med hånglet med Simon. Simon har vid flera tillfällen sagt att han skulle kunna hålla på med Emelie men då har hon sagt att hon har noll intresse. Men vill hon hångla med Simon så kör. Hoppas att det kommer fram så att det blir lite drama.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu är Juddan glad när hon får prata sex

Nu kräks jag.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tyvärr kan jag göra dig, och resten här inne, besvikna med informationen att hon inte sköter sin Instagram själv.

Ok, jag har följt henne i flera år och hon lägger upp massa småklipp på sig själv på instastory varje dag, är det nån annan på filmerna, lr vad menar du?
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Otroligt att DC visar en diskussion om disk...
Nadros snackar bara skit om Emelie bakom hennes rygg..Vilket vidrigt svin
Då har ändå Emelie stått henne nära
Emelie har stått i köket ofta och hjälpt till men när man lyssnar på denna Narnia så är det precis som hon inte hjälper till med något
Om Nadros har problem varför går hon inte till Emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in