2021-03-20, 21:27
Medlem
Riddick_bs avatar
Antar att det har kommit upp att detta är fan den tråkigaste BB rundan någonsin? tillåme world wide?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Håller med dig.... Hoppas att folk röstar på henne
Redan gjort.
Medlem
Emelie gräver sin egna grav nu om hon ska börja snacka skit om dom enda som håller henne om ryggen i huset.
2021-03-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Varför står inte Adrian för Nardos? Hon gör det alltid för honom

Sant. Han är en mes som sagt
Medlem
Bianca har väl fejkade köpta följare och då är det ointressant. Vilka hon följer är nog mer strikt. Hon har säkert någon som hjälper henne med sociala medier. Skulle inte ha tid över när hon spelar in så många TV program och Youtube. Hon pratar bara på Svenska på sina videos och så många svenska användare på sociala medier finns inte. Förmodligen tjänar hon mycket på det. Påminner om Greta Thunberg en bunt fejkade köpta följare gjort av ett media bolag. Hon tjänar multi pengar på det. Dom har bägge Reklam på sociala medier.
Senast redigerad av Ricardos 2021-03-20 kl. 21:37.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
nu pratar alla (förutom adrian) skit om Nardos på utegården
satt AD också där ute?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det här som Steph varit med om, är det bekräftat att det är en våldtäkt?
Katti säger ju att hon varit med om samma, och nu även Emelie som säger att hon ska ha berättat det för Steph tidigare också. Någon som kan bekräfta?

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har inte sett avsnittet där hon berättar om det (det censurerades på liven när hon höll tal första gången och pratade om det), men andra här i tråden har beskrivit det som en våldtäkt eller sexuellt övergrepp.
Jag såg avsnittet och jag vill fan minnas att hon nämnde våldtäkt men jag kan inte lova. Hon sa åtminstone övergrepp om inte våldtäkt. Något av de två, hon ville vara med i BB för att visa att hon fortfarande kan vara glad och stark och att livet fortsätter. Blir lite besviken på mig själv som inte minns för jag såg på avsnittet just för att få veta vad som sas när liven censurera. Jag vill påstå att hon bekräfta våldtäkt men ta inte det som sanning för jag minns som sagt inte helt säkert.

Helvete, vill verkligen minnas att jag blev lite chokad över att hon sa våldtagen. Aja någon annan kommer nog att bekräfta. Jag minns att alla stört grät under det talet.
2021-03-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. Vilka andra manliga deltagare följer Bianca? Noll.
Varför följa en nobody från Lund
Hon lottade menar du vem hon följer. Hehe.

Vilka övriga manliga deltagare finns det?
Jag råkar veta. Så bara snälla nu sluta argumentera detta extremt OINTRESSANTA ämne - möjligen skriv i ngn annan tråd.
2021-03-20, 21:30
Medlem
Emelie kommer få bbpolisen på sig nu
2021-03-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Håll käften, ditt misogyna troll.
Förstår inte varför man tycker Emelie är ett luder för att hon hånglat med två personer i huset och säger att hon legat med folk. Inte konstigt att vi kvinnor kallas horor bara för att vi har ett sexliv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Sant. Han är en mes som sagt

Tycker om honom annars men just i såna sammanhang så bör han stå upp för henne! Han vet att trots allt så har Nardos ett fint hjärta och när han kommer ut så kommer han även se hur hon ALLTID har varit där och försvaret honom
Medlem
vad snackar peddi om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in