Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Det här som Steph varit med om, är det bekräftat att det är en våldtäkt?
Katti säger ju att hon varit med om samma, och nu även Emelie som säger att hon ska ha berättat det för Steph tidigare också. Någon som kan bekräfta?
Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Jag har inte sett avsnittet där hon berättar om det (det censurerades på liven när hon höll tal första gången och pratade om det), men andra här i tråden har beskrivit det som en våldtäkt eller sexuellt övergrepp.

Jag såg avsnittet och jag vill fan minnas att hon nämnde våldtäkt men jag kan inte lova. Hon sa åtminstone övergrepp om inte våldtäkt. Något av de två, hon ville vara med i BB för att visa att hon fortfarande kan vara glad och stark och att livet fortsätter. Blir lite besviken på mig själv som inte minns för jag såg på avsnittet just för att få veta vad som sas när liven censurera. Jag vill påstå att hon bekräfta våldtäkt men ta inte det som sanning för jag minns som sagt inte helt säkert.
Helvete, vill verkligen minnas att jag blev lite chokad över att hon sa våldtagen. Aja någon annan kommer nog att bekräfta. Jag minns att alla stört grät under det talet.