2021-03-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är klart. Den absolut schysstaste snubben i BB någonsin. Och då menar jag inte ur att knulla och festa. Men en skön person. Numero Uno för mig. Men det blir inte bra om Bianca suger in honom nu. Förstör inte officeren
+ 100000000000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
För det är slampigt, men vi killar tackar för det, men vi blir inte tillsammans med dom.

Emelie visar ju ganska tydligt att hon lämnar mycket att önska för att bli en wifey.
Medlem
MrMadoffs avatar
Simon och Steff finns inte att finna på någon kamera?!
2021-03-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Vart är Simon nu då? Hittar han inte i någon kamera? Ha han däckat någonstans? 🤣

badrum
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Rösta Steffi, Tanja kommer få röster från sina följare ändå
Vet inte huuuur många som skrivit detta i tråden hittils. Men tänker alla så kan lika gärna Tanja åka. Det har vi sett förr. Jag lade min röst på Tanja. Vem som åker av Pontus lr Steph bryr jag mig mindre om. Kanske önskar jag något mer att Steph åker.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hörde du henne nu?

Ja, annars skulle jag inte uttala mig om det.
Medlem
Älskar Emelie men tror det är dags för sängen snart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Vart är Simon nu då? Hittar han inte i någon kamera? Ha han däckat någonstans? 🤣
Utanför badrummet med Steph och Nardos, man kan se Nardos via spegel i badrummet men man hör inget tyvärr. Dom borde fokusera vardagsrummet ditåt, tråkigt att missa vad dom eventuellt kan prata om.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det här som Steph varit med om, är det bekräftat att det är en våldtäkt?
Katti säger ju att hon varit med om samma, och nu även Emelie som säger att hon ska ha berättat det för Steph tidigare. Någon som kan bekräfta?

Jag har inte sett avsnittet där hon berättar om det (det censurerades på liven när hon höll tal första gången och pratade om det), men andra här i tråden har beskrivit det som en våldtäkt eller sexuellt övergrepp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Simon och Steff finns inte att finna på någon kamera?!

de är vid bubbelpolen
2021-03-20, 21:24
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det här som Steph varit med om, är det bekräftat att det är en våldtäkt?
Katti säger ju att hon varit med om samma, och nu även Emelie som säger att hon ska ha berättat det för Steph tidigare också. Någon som kan bekräfta?

Katti har väl varit i den destruktiv relation. Tror Emelie också har varit det. Stephanie vet jag inte.
2021-03-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
AHAHAHHAAH och vem är det som sköter det då? Hennes mamma eller assistent? Varför skulle hon som har instagram som en stor grundpelare i sin framgång och troligtvis tillbringar timmar på instagram, inte själv styra vilka hon följer? Följer man "fel/konstiga" personer kan det bli stora rubriker. Varför skulle hon ge det ansvaret till någon annan?

Jag vet väldigt väl vem som sköter den, och det är FYI inte hon
Tror du nu på allvar att hon spenderar dagarna med att sitta och följa/kommentera/gilla på IG?
Söt ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in