2021-03-20, 20:53
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Haha bra att Joel är ärlig nu. Fan vad Madde ljuuuuger.

Missade vad dom pratade om? Vad ljuger Madde om?
2021-03-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är skillnad. Han vill inte ha någon. Och då får man se sig om efter annat. Naturligt.

Jag hade hållt med dig om Adrian inte hade sagt att han hade kunnat tänka sig att dejta madde utanför.
Oavsett om han menade det eller inte så framstod det för madde som att det var sanning och då är det inte konstigt att hon fortfarande visar intresse och vill vara nära honom. Jag är ändå imponerad att hon efter det ändå ger honom space.

Folk i tråden pratar om att hon "hänger efter honom" men jag so ser på liven hela dagarna ser inte det. Hon är mest i köket och rosa rummet. Hon är med honom en del men inte mer än emelie
2021-03-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vill också veta. förstår inte all denna hat mot madde. bara för att hon vill ha Adrian. Vem vill inte ha en officer, gentleman och ÄnglaAnsikte som Adrian

Inget hat mot Madde här inte. Men det är ju pure bullshit att sitta och säga att Nardos är en otroligt bra lyssnare när Nardos till och med själv sitter och säger att hon snarare är den som brukar prata om sig själv istället för att lyssna.
Medlem
Adrian Vänd dig om!! Nu ligger emelie på simon bakom adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Passade bara för bra
Produktionen briljerade där, men det är fan så man tror dom hade manus.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Hon, Nardos och Joel sitter och pratar om Nardos och Simons relation. Madde smörar och säger att Nardos är en väldigt bra lyssnare. Nardos säger att hon inte är en bra lyssnare och brukar ofta mest pratar om sig själv. Madde säger emot och ber om Joels medtyckande. Joel svarar direkt något i stil med ”Fast nej, Nardos pratar faktiskt mycket om sig själv.”
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Adrian är jävligt snygg
Det är väl en fråga om krav (eller avsaknaden av krav).
2021-03-20, 20:55
Medlem
pedram: var det inte danny saucedo som var med i a-teens
Medlem
Tidigare ikväll knappt två timmar sedan gnällde jag på Emelie och hennes ständiga prat om hur killar ska vara, vad hon gillar med killar och vad hon inte gillar jada jada ni vet vad jag menar. Jag blev trött på henne.

Men nu, nyss? Fortfarande är jag helt till mig. Asså va? Jag satt och stirrade blint in i TVn likt en hypnos och efter några minuter kände jag ett behov av att tom gå till frugan och nämna vad som hände precis. Helt otroligt.

Emelie vilken lirare! Bara den händelsen på tio sekunder fick henne att klättra för mig. Jag hoppas på att bli chockad fler gånger. Jävlar, det där var denna säsongens mest oväntade händelse. Positivt.

Emelie gick från någonstans i botten på min lista till en top 5 någonstans. Krävs inte mycket för att toppa många ointressanta människor som inte gör någonting. Fortsätt chocka oss Emelie! Hoppas bara att hon inte blir vardaglig och synlig med det men om hon fortsätter sådär. Wow.
Medlem
Simon är så jävla sugen på Emelie nu
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Simon kollade in i spegeln medans Emilie var klar med att kissa. Simon tog en bit tandkräm i och land det i munnen, medans Emilie öppnade toa-dörren och drog in honom. Därifrån hånglade hon up han som fan i typ 10 sekunder. Efter det sprang Emilie ut och de andra kom sakta men säkert till badrummet.
Ja och de krsmades i sängen nyss. Tur steph inte va där
Medlem
Alex har bra koll på gruppen som danny var med i förut.

Varför började de prata om danny, för adrian är lik?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in