2021-03-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ni som män kan inte säga vad en kvinna ska acceptera någonsin. Vill hon inte se någon jävla kuk så ska hon inte behöva göra det. PUNKT SLUT
kalla inte dem män 🤣 ...
Det är ganska uppenbart att någonting har hänt henne.. 😓 oavsett vad det är så tycker jag att hon tog det väldigt bra med simon. hon sa att det inte var hans fel men ville berätta att hon blivit ledsen och anledningen till det. fint och stort!
2021-03-20, 20:32
Medlem
GaffelJannes avatar
Hahahaha! Simon står och säger att han är spiknykter
2021-03-20, 20:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Bara jag som tycker att det är hysteriskt roligt att stämningen blir "åh nej ☹" när folk får veta att den första kuken hon fick se var Simons? 😂
2021-03-20, 20:34
Medlem
icons avatar
Kan någon säga till Joel att ta av Adrian mössan. Tack.
2021-03-20, 20:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
kalla inte dem män 🤣 ...
Det är ganska uppenbart att någonting har hänt henne.. 😓 oavsett vad det är så tycker jag att hon tog det väldigt bra med simon. hon sa att det inte var hans fel men ville berätta att hon blivit ledsen och anledningen till det. fint och stort!

+1
2021-03-20, 20:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
kalla inte dem män 🤣 ...
Inget har fan hänt henne. Som tidigare nämnt är hon kristen från Eritrea! Försök fatta att det är en kulturkrock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ni som män kan inte säga vad en kvinna ska acceptera någonsin. Vill hon inte se någon jävla kuk så ska hon inte behöva göra det. PUNKT SLUT
jag förstår det men när hon snackar om alla sina ex över hela världen har jag bara så svårt att se hur det går till att ha ett förhållande utan att aldrig ha sett sin partner naken.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Bara jag som tycker att det är hysteriskt roligt att stämningen blir "åh nej ☹" när folk får veta att den första kuken hon fick se var Simons? 😂
haha, nu när det du skriver det så är det jätteroligt
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag är kvinna.
Om du nu inte klarar av att se en kuk så kanske du inte bör vara med i BB.
Åk hem, göm dig under täcket resten av livet och skrik lite ibland, så är världen som du vill <3

Håller med helt här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Det är inte normalt att grina för att man fått se en kompis kön ofrivilligt oskuld eller ej.
Nej, för det var ju inget sexuella. Vet inte hur många gånger jag sett mina killkompisar penisar. Det är ju precis samma sak som att vara naken med tjejkompisar för mig.
Medlem
simon kissar i anexet sjuk han är HAHAHAHAHAHAA
2021-03-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Såg bara när Pontus fistade AD i röven på köksbordet

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Nej inte bara du, skrattade högt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in