Citat:
Ursprungligen postat av
crocodilelilo
Vilken skräckupplevelse med KL, hon mer eller mindre bjöd in sig själv på julen hos en bekant Per. Stackars han alltså, så här berättar han:
Jag bjuder henne på mat. Efter maten så ber jag henne at gå. Det vill hon inte, hon vägrar.
Karin vill sova i samma säng där jag sover. Jag förklarar att det inte funkar men hon vägrar
sova någon annanstans. Hon hade även med sig en liten hundvalp när hon kom som inte var
rumsren. Jag lät henne tillslut sova i samma säng som mig. Hon kändes inte som samma
person utan som en dualperson helt plötsligt och jag kände mig rädd för henne. Det kändes
som om hon klivit över en psykotisk gräns. Jag sov knappt någonting den natten. Och smög
ut tidigt då hunden behövde göra sina behov
Dual personlighet berätta om det.
P Tillfället innan jul så åt vi och drack ett glas öl.
Om det var det eller att vi sov i samma säng som utlöste det vet jag inte. Jag vill också vara
tydlig med att jag hade kläder på mig hela tiden. När hon var på väg in i sömn eller vad man
skal säga så spände hon hela kroppen eller krampade som i filmen exorsisten du vet den där
skräckfilmen ifrån 70-talet.
Karin pratade med en annan väsande röst som att hon var en annan person alltså och
anklagade mig för att vilja ha ett sexuellt förhållande med henne hon gjorde flera påhopp på
mig som person, inte fysiska utan verbalt så att säga. Hon anklagade mig för att vilja ligga
med henne.
Det var skräckfilmsvarning på hennes beteende om man kan säga så. Ögonen åkte upp och
kroppen var spänd osv när hon pratade väsande. Det var väldigt obehagligt och jag blev
jätterädd.
FL Funderade du aldrig på att lämna lägenheten när detta hände? Gå därifrån?
P Jag hade en katt och hon hade en hundvalp som hon tagit med till lägenheten och jag
vågade inte riktigt lämna dem två ensamma och mitt eget hem med henne i med tanke på
hennes beteende osv. Karin är en sjuk människa och barnen har det bra med sin pappa.
FL Varför träffade du henne igen efter den gången när hon betedde sig så hemma hos dig?
P Hon ringde mig och pratade med mig och hon verkade inte ha någon kontakt med någon
annan människa. Så hon ringde mig, och jag gick med på att ses men då i en offentlig miljö så
att säga.
FL Tog du upp vad som hände på morgonen på julafton?
P Ja jag tog upp det men hon verkar inte minnas någonting av det. Hon kom inte med någon
Förhör med Gradén