2021-03-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Ja just det, kvinnan som var drängfull under den där hearingen? Visst är det hon?
Nix:
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
2021-03-19, 19:43
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Ja just det, kvinnan som var drängfull under den där hearingen? Visst är det hon?

Japp, den drängfulla och kriminella ding- ding bruden som skickade porrfilmer till hennes killes ex.

https://youtu.be/6wkS0tcF1cU
2021-03-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nope, falsarium...

https://www.newsweek.com/team-trump-witness-mellissa-carone-drunk-voter-fraud-hearing-1553496

Alkoholister brukar ljuga, så också Melissa Carone. Bara att man behöver gå ut i pressen och säga att man inte var full, säger allt!
2021-03-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Alkoholister brukar ljuga, så också Melissa Carone. Bara att man behöver gå ut i pressen och säga att man inte var full, säger allt!
Har du tillgång ett alkotestsvar som visar på motsatsen då? Nej, sitt ner och håll käften då för du kan inte bevisa ett skit! Säger hon att hon inte ar full så är det den uppgiften som gäller tills dessa att ny trovärdig information i ärendet uppkommer!
2021-03-19, 20:40
Medlem
Citat:
Har du tillgång ett alkotestsvar som visar på motsatsen då? Nej, sitt ner och håll käften då för du kan inte bevisa ett skit! Säger hon att hon inte ar full så är det den uppgiften som gäller tills dessa att ny trovärdig information i ärendet uppkommer!

Vet inte vad ett alkotestsvar skulle behövas för. Fråga gärna en vuxen person i din närhet, kanske din mamma eller pappa, hur fulla personer beter sig, så kan dom bekräfta att Melissa Carone var full som en alika.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-03-19 kl. 21:36.
2021-03-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Då måste du ogilla Hillary ordentligt? Hon hävdade ju många gånger att valet blev stulet från henne. Och mängder av andra demokrater som försökte upphäva delstatliga valresultat 2016.

Det är bara fel när Trump ifrågasätter valresultat?
Ge ett exempel på när Hillary hävdade att valet blev "stulet" av henne. Den enda som hävdade systematiskt valfusk 2016 var Trump och det var för att han även då förlorade popular vote - han tillsatte en utredning som inte kunde bevisa något valfusk men har trots det fortsatt hävda att han vann popular vote 2016.
2021-03-20, 01:15
Medlem
Citat:
Vet inte vad ett alkotestsvar skulle behövas för. Fråga gärna en vuxen person i din närhet, kanske din mamma eller pappa, hur fulla personer beter sig, så kan dom bekräfta att Melissa Carone var full som en alika.
Så om jag tycker du är ful som stryk och allmänt intelligensbefriad så kan jag ta det som en intäkt för att du är ett mongo utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning? Vi kan bara gå på min känsla utan att ta hänsyn till huruvida du förklarar att du inte är det? Vad bra, då har vi fastställt det per din logik!!
2021-03-20, 01:23
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Stämmer inte:
https://rumble.com/vbky9b-melissa-carone-michigan-voter-fraud-statement.html

Hon har även hemligt videomateral att tillgå:

https://rumble.com/vby3wf-dominion-it-whistleblower-melissa-carone-has-secret-video-evidence-millenni.html
Videon är från december. Om hon har hemligt videomaterial, varför har man inte hört talas om dem. Det har har ju gått 3 månader nu.
I videon säger hon att hon arbetar med "IT and cyber security" så hon vet vad hon talar om.
I en annan video säger hon att hon blev utbildad en hel dag den 2 november. Varför behöver en it-expert en dags utbildning för att rengöra glasen i skannrarna? Det var ju det hon var inhyrd för att göra.
https://www.exploretalent.com/mellissa23
2021-03-20, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Videon är från december. Om hon har hemligt videomaterial, varför har man inte hört talas om dem. Det har har ju gått 3 månader nu.
I videon säger hon att hon arbetar med "IT and cyber security" så hon vet vad hon talar om.
I en annan video säger hon att hon blev utbildad en hel dag den 2 november. Varför behöver en it-expert en dags utbildning för att rengöra glasen i skannrarna? Det var ju det hon var inhyrd för att göra.
https://www.exploretalent.com/mellissa23
Hon säger ju också att hon gör andra saker också, som att supporta folk i lokalen som har problem med datorerna.
2021-03-20, 10:37
Medlem
Citat:
Så om jag tycker du är ful som stryk och allmänt intelligensbefriad så kan jag ta det som en intäkt för att du är ett mongo utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning? Vi kan bara gå på min känsla utan att ta hänsyn till huruvida du förklarar att du inte är det? Vad bra, då har vi fastställt det per din logik!!

Du skriver om min logik, denna säger som sagt följande; Om det ser ut som en anka, simmar som en anka och kvackar som en anka, då är det också en anka.

Gällande dig och dina tafatta försök till resonemang, så är det tydligt att du saknar alla former av studielån.

Du kallar mig för mongo och säger själv att du gör detta ”utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning.” Jag noterar att du har lika mycket fel som när du hävdar valfusk i det amerikanska presidentvalet, ”utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning”.

Det är dags att komma upp ur kaninhålet du grävt för dig själv. Nu när du vet att du drar slutsatser helt utan att ha sanningen på din sida.
2021-03-20, 16:31
Medlem
Citat:
Du skriver om min logik, denna säger som sagt följande; Om det ser ut som en anka, simmar som en anka och kvackar som en anka, då är det också en anka.

Gällande dig och dina tafatta försök till resonemang, så är det tydligt att du saknar alla former av studielån.

Du kallar mig för mongo och säger själv att du gör detta ”utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning.” Jag noterar att du har lika mycket fel som när du hävdar valfusk i det amerikanska presidentvalet, ”utan minsta tillstymmelse av övrig bevisning”.

Det är dags att komma upp ur kaninhålet du grävt för dig själv. Nu när du vet att du drar slutsatser helt utan att ha sanningen på din sida.
Enligt DIN sunbjektiva åsikt! Tänk om du är blind som en mullvad då och ska beskriva en färg du aldrig sett, ska du då säga att du "HÖRT" färgen? Ungeför så begåvad är din liknelse, du är inget ögonvittne, du gör en massa subjektiva ANTAGANDEN för att du vill misskreditera någon som säger något du inte tycker om att höra, som faktiskt varit ett ögonvittne i sin sak och haft något viktigt att berätta. Så enkelt är det faktiskt om vi ska vara riktigt, 100% ärliga, eller hur?
2021-03-20, 17:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Enligt DIN sunbjektiva åsikt! Tänk om du är blind som en mullvad då och ska beskriva en färg du aldrig sett, ska du då säga att du "HÖRT" färgen? Ungeför så begåvad är din liknelse, du är inget ögonvittne, du gör en massa subjektiva ANTAGANDEN för att du vill misskreditera någon som säger något du inte tycker om att höra, som faktiskt varit ett ögonvittne i sin sak och haft något viktigt att berätta. Så enkelt är det faktiskt om vi ska vara riktigt, 100% ärliga, eller hur?
Dock så står vi här fortfarande och hur det enda vi har bevis på om systematiskt valfusk och det är trumpen hur rumpen pressade delstater att de skulle "hitta" röster så trumpen vann.

Detta har vi lärt oss av era 19 veckor av inte ett enda bevis om ett systematiskt valfusk, eller ens en snudd av det.
Så varför upprepar du samma fel om och om igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in