2021-03-20, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Madde : jag är ingen rave person,
vem frågade? ingen. hon leker så mycket, hon ska ut nästnästa måndag. spyr på fittludret

Nämnde hon bara det utan att någon frågade?
2021-03-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Nu sa Pontus att han och pedram skulle testa säga i bikten att allt är ett Missförstånd, så judith också får dricka
De är för att Pedram vill att Judith ska dra igång hångel festerna så Pedram kan kåta upp Tanja och sen utnyttja henne när hon är full
2021-03-20, 16:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Yep. En kallhamrad rör aldrig på mungipan. Officeren vinner eller förlorar, samma hårda ansikte.
Det är hugget i sten, flinta. En diamant som skär i den hårdaste metall. Vår man.
Kommer han att smälta lite ikväll?
Det är 10000:- frågan det min vän Grodan för han ser bytet glida i från han stund om då håvar han tillbaka Emelie genom göra hon immun kommande vecka, SÅ kan finnas små små tecken att han agerar denna kväll, Men stone face och inte visa det han känner är ett kännetecken för en god officer i huset!
Medlem
Mouchinos avatar
Hörde de han sa det var ett missförstånd, vadå missförstånd? Skulle inte förvåna mig om Pontus VILL att Judith ska göra bort sig och få lämna pga regelbrott då han själv då har större chans att få stanna. Hon dricker, skevar ur. Pontus tar tillfället och lockar fram hångelsidan och trollar fram ytterligare en varning. Bye bye Judith
Medlem
Ridnes avatar
Herregud...Pedram kommer klistra fast sig på Tanja ikväll om hon ska ha de där strumpebandshållarna
2021-03-20, 16:22
Medlem
är inte adrin lite väl utseendefixerad? 30 år..
2021-03-20, 16:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Tanja läste fel... hahaha de e release fest
Det vore GULD om så är fallet!
2021-03-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
är inte adrin lite väl utseendefixerad? 30 år..

Bättre de än som dom andra som är helt äckliga
Medlem
ser att emelie tagit över therese plats vid sminkspegeln
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
+1
Jag önskar att jag var mer ödmjuk inför personerna i huset. Men, man blir så lätt känslomässigt engagerad i de små liven. På gott och ont. Av någon anledning trycker Ponne och Judith på mina knappar medan Nardos inte är lika irriterande längre. Grinollarna Simon och Steph har jag inget emot. Katti är en skön själ, Tanja likaså. Emelie är husets mest bitska och omognast ihop med Joel, som är för flamsig för min smak. Pedram är så sliskig så det gör ont i både ögon och öron. Adrian är för perfekt för att vara sann, men den mest mogna och respektingivande karaktären i huset.

Att vara med i BB är såklart ett socialt experiment, men undra om inte vi live-tittare blir mer påverkade än deltgarna. Kanske därför man lever sig med varje dag, fastän man borde påta i trådgärden eller ta tag i sitt liv i övrigt

Grymt Moscow. Det är många gånger jag också måste lämna för att dra mig i håret för allt och alla. Sedan kommer man in och hör någon som jag ogillar komma med en skön komentar. Allt ställs på ända ännu en gång. Visst har jag favoriter som det är svårt att ändra åsikt om. Men det är skönt att komma in här på Flashback och avreagera sig i min desperation
Medlem
Ursäkta? Har Judith alkoholförbud och fått varning?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
De är för att Pedram vill att Judith ska dra igång hångel festerna så Pedram kan kåta upp Tanja och sen utnyttja henne när hon är full

Ja eller så vill Pontus att Judith ska dra igång hångelmassakern och att hon ska göra bort sig och får lämna pga det.
Vet inte men får starkt den känslan från Pontus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in