2021-03-20, 16:14
Medlem
Nu sa Pontus att han och pedram skulle testa säga i bikten att allt är ett Missförstånd, så judith också får dricka
Medlem
Vadå rave fest hahaha de e ju release fest så tröööga
Medlem
Hur länge har Judith alkoholförbud?

Såklart ska Pontus in i bikten nu och säga att allt med Judith är ett MISSFÖRSTÅND så hon ska få dricka ikväll

Ytterligare en orsak varför Pontus ska UT
2021-03-20, 16:16
Medlem
Har nog aldrig sett en mer fåfäng snubbe än Adrian. Hur många gånger kollar han sig själv i spegeln haha?
2021-03-20, 16:16
Medlem
Madde : jag är ingen rave person,
vem frågade? ingen. hon leker så mycket, hon ska ut nästnästa måndag. spyr på fittludret
2021-03-20, 16:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha såg du reaktionen barnen hoppar av glädje det är fest Officeren iskall tittar och ser vad för fest, Kan bli lite små kul följa han vår vän officeren i afton om han kastar in arbetsklädsel för en kväll bli civil och agera....

Yep. En kallhamrad rör aldrig på mungipan. Officeren vinner eller förlorar, samma hårda ansikte.
Det är hugget i sten, flinta. En diamant som skär i den hårdaste metall. Vår man.
Kommer han att smälta lite ikväll?
2021-03-20, 16:18
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De flesta verkar ha en cementerad åsikt om varje deltagare. Hur eller vad de än gör. Många saknar att tänka i olika nivåer. En gång Ponne är jättedum lika med Ponne är alltid jättedum. Människor har många lager, jag har många lager. Pilla upp ett så får du ett nytt. Ponne visade ett annat lager idag. Jag får en ny sida att ta ställning till. Skönt. Jag ger alltid människor en andra eller tredje chans ibland fler. Ingen är perfekt, utom Officeren förstås

+1
Jag önskar att jag var mer ödmjuk inför personerna i huset. Men, man blir så lätt känslomässigt engagerad i de små liven. På gott och ont. Av någon anledning trycker Ponne och Judith på mina knappar medan Nardos inte är lika irriterande längre. Grinollarna Simon och Steph har jag inget emot. Katti är en skön själ, Tanja likaså. Emelie är husets mest bitska och omognast ihop med Joel, som är för flamsig för min smak. Pedram är så sliskig så det gör ont i både ögon och öron. Adrian är för perfekt för att vara sann, men den mest mogna och respektingivande karaktären i huset.

Att vara med i BB är såklart ett socialt experiment, men undra om inte vi live-tittare blir mer påverkade än deltgarna. Kanske därför man lever sig med varje dag, fastän man borde påta i trådgärden eller ta tag i sitt liv i övrigt
Medlem
Simon blir kvar nästa vecka. Räddad av dom övriga deltagarna bästa tal.
Medlem
herpesvårtas avatar
Hahaha så jävla kul att Ponne och Pedram ska försöka häva Judiths alkoholförbud nu

Sen stod det verkligen ravefest i brevet och inte releasefest som det gör på schemat?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De flesta verkar ha en cementerad åsikt om varje deltagare. Hur eller vad de än gör. Många saknar att tänka i olika nivåer. En gång Ponne är jättedum lika med Ponne är alltid jättedum. Människor har många lager, jag har många lager. Pilla upp ett så får du ett nytt. Ponne visade ett annat lager idag. Jag får en ny sida att ta ställning till. Skönt. Jag ger alltid människor en andra eller tredje chans ibland fler. Ingen är perfekt, utom Officeren förstås

Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
håller med dig till 100%. Jag ger också alla en andra chans och ändrar inställning till deltagarna utifrån deras beteenden och inte förutfattade meningar. Klamrar mig inte heller fast vi tidigare åsikter.

Men ÄnglaAnsiktet kommer alltid vara min favorit och ha mitt fulla stöd
+1
Exemplifierar med Nardos som för mig har svängt från absoluta botten till en topp fem under veckan hon hängde ihop med Simon för att sedan dala smått nedåt igen ett par placeringar.
Egentligen samma med Pontus som gått från favorit till lägre medel upp till topp tre eller fyra.
Podde har också svängt, han klättrar sakta men säkert upp mot en topp tre eller fyra.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-20 kl. 16:20.
2021-03-20, 16:19
Medlem
Röstning nu öppen
2021-03-20, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha så jävla kul att Ponne och Pedram ska försöka häva Judiths alkoholförbud nu

Sen stod det verkligen ravefest i brevet och inte releasefest som det gör på schemat?

Tanja läste fel... hahaha de e release fest

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in