2021-03-20, 10:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är vidrigt! Simon är kaos men ond är han inte, vilket de vill få honom att framstå som. Pedram framställs som en sammetsögd casanova, fyfan! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Sant så sant.. Simon (och Tanja) är de enda som gör BB värt att titta på det här året. De VET att Simon är populär och försöker därför svärta ner honom så mycket det bara går för att de vill ha en rasifierad eller HBTQ-person till vinnare i år. Det är så tydligt att Judith, Joel Pedram och Nardos ständigt framställs som så fina underbara och heliga i alla program och att programledarna ständigt säger att de är så fantastiska medan det är tvärtom för t.ex. Simon som ska demoniseras och klippas ihop till ett svin.
Ja, han är burdus och ärlig. Men han är INTE ett svin. Grejen med Steph är så uppblåst. Simon har hela tiden sagt hur grejen ligger till mellan dem så Steph borde låta honom vara om hon inte är ok med det han säger.
2021-03-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, men det förstår jag, kompis. Men jag klarar knappt av den här spänningen, för hela min kropp skriker att den vill att han lämnar huset. Återigen: Pontus + skräckveckan. Det går inte. Om vi tyckte att han överdrev innan kommer det där bli en mardröm.

Skräckvecka? för det första så finns det ingen Skräckvecka, det är bara en kväll och en stund på natten.
Jag vill gärna ha det en hel vecka, men blir lite svårt nu när det blir ljusare och ljusare ute.
Jag har en liten känsla att det blir skoltema nästa vecka, för det känns lite sent att ta sportlovs veckan nu.
2021-03-20, 10:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jösses, glömde Pedram han är självskriven på utelistan. Ett tecken på hur menlös han är, går mig spårlöst förbi.

Det köper jag!
2021-03-20, 10:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sant så sant.. Simon (och Tanja) är de enda som gör BB värt att titta på det här året. De VET att Simon är populär och försöker därför svärta ner honom så mycket det bara går för att de vill ha en rasifierad eller HBTQ-person till vinnare i år. Det är så tydligt att Judith, Joel Pedram och Nardos ständigt framställs som så fina underbara och heliga i alla program och att programledarna ständigt säger att de är så fantastiska medan det är tvärtom för t.ex. Simon som ska demoniseras och klippas ihop till ett svin.
Ja, han är burdus och ärlig. Men han är INTE ett svin. Grejen med Steph är så uppblåst. Simon har hela tiden sagt hur grejen ligger till mellan dem så Steph borde låta honom vara om hon inte är ok med det han säger.

Ja, det är så vedervärdigt fult! Hoppas nu Alex bondar med Simon.
2021-03-20, 10:34
Medlem
Katti är så ARG på Nardos, hahaha, när kommer explosionen?
2021-03-20, 10:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Skräckvecka? för det första så finns det ingen Skräckvecka, det är bara en kväll och en stund på natten.
Jag vill gärna ha det en hel vecka, men blir lite svårt nu när det blir ljusare och ljusare ute.
Jag har en liten känsla att det blir skoltema nästa vecka, för det känns lite sent att ta sportlovs veckan nu.

Det känns också som att de inte kommer upprepa teman från förra året men skräckveckan är en klassiker som bara måste vara med! Men Ponne kommer bli olidlig, som Lennie förra året. Även Nardos kommer gå igång för hon är ju så andlig och kommer känna av saker som är på riktigt! Fuschtår du?
2021-03-20, 10:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nardos ska bestämma över allt och alla, låt henne hänga löst så apan kan åka hem och fortsätta sin tv-karriär i sina bluffskor.
2021-03-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ojoj, jag gillar inte att Madde kommer in ca 25 dagar senare än alla andra och har nu efter en vecka något att säga till om städningen osv.

Visst att man vill ha det fint och fräscht men hon måste tyvärr anpassa sig till det som original deltagarna satt som standard.

Nä varför kommer hon in som nån ledare helt plötsligt. Hon har varit i köket fyra dagar och har fått hybris och ska bestämma. Städa själv för fan. Detta kommer aldrig funka, de har ju inte funkat hittills
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det är så vedervärdigt fult! Hoppas nu Alex bondar med Simon.

Jag tror faktiskt att det finns potential till det när Alex landat lite och kan slappna av
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nardos ska bestämma över allt och alla, låt henne hänga löst så apan kan åka hem och fortsätta sin tv-karriär i sina bluffskor.

Är så sjukt less på henne! Bara jag hör hennes röst drar mitt anus ihop sig och blodtrycket stiger!
2021-03-20, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Simon och ponne tillsammans är humor på hög nivå. Fattar inte varför ni vill ha ut ponne? Han lyfter ju Simon
Bajsar snett på båda, helt ärligt! båda ut på måndag hade varit en dröm.
2021-03-20, 10:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror faktiskt att det finns potential till det när Alex landat lite och kan slappna av
Kommer han då rosa rummet, fryser ut honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in