2021-03-20, 10:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Precis som en gammal propaganda film från forna Ryssland.

Exakt.. tv4 är experter på propaganda. Skyddsobjekten ska framställas så fint som möjligt även om de så får klippa och klistra på de två minuter de betett sig som folk under dygnet.
2021-03-20, 10:19
Medlem
Ojoj, jag gillar inte att Madde kommer in ca 25 dagar senare än alla andra och har nu efter en vecka något att säga till om städningen osv.

Visst att man vill ha det fint och fräscht men hon måste tyvärr anpassa sig till det som original deltagarna satt som standard.
2021-03-20, 10:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Utelista:
Nardos
Joel
Adrian
Madelene

Innelistan:
Tanja Simon

Resten skiter jag i.
2021-03-20, 10:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ojoj, jag gillar inte att Madde kommer in ca 25 dagar senare än alla andra och har nu efter en vecka något att säga till om städningen osv.

Visst att man vill ha det fint och fräscht men hon måste tyvärr anpassa sig till det som original deltagarna satt som standard.
Får hon väl städa då om det stör henne.
2021-03-20, 10:21
Medlem
Citat:
Får hon väl städa då om det stör henne.
Instämmer
2021-03-20, 10:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jag vill har kvar Pontus en av få som vågar säga till Nardos. Stephanie kan med lätthet åka hem, aptrist.
2021-03-20, 10:24
Medlem
Nardos kommer explodera inom snar framtid och det kommer att gå ut över Ponne. Tycker mig se honom tysta henne väldigt ofta, om saker som inte rör honom. Jag ser redan nu framför mig hur han nickar på huvudet och svarar "ja, ja, aa, mm, aa, nä precis, ja, bra att jag vet hur du känner och tycker, bra att vi pratade, aa, mm" precis som han gör varje gång när någon sagt till honom.
2021-03-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Simon och ponne tillsammans är humor på hög nivå. Fattar inte varför ni vill ha ut ponne? Han lyfter ju Simon

För att han inte känns äkta och mest är störande och egocentrisk
2021-03-20, 10:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Utelista:
Nardos
Joel
Adrian
Madelene

Innelistan:
Tanja Simon

Resten skiter jag i.

Är böjd att skriva under där men byt Adrian mot Pedram och byt plats mellan honom och Joel
2021-03-20, 10:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag vill har kvar Pontus en av få som vågar säga till Nardos. Stephanie kan med lätthet åka hem, aptrist.

+1 på den. Bye, bye Stephi!

Vad fan har de för tvättmaskiner som har TRE timmars tvättprogram? Sen tvättar de en och en? Noobs!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos kommer explodera inom snar framtid och det kommer att gå ut över Ponne. Tycker mig se honom tysta henne väldigt ofta, om saker som inte rör honom. Jag ser redan nu framför mig hur han nickar på huvudet och svarar "ja, ja, aa, mm, aa, nä precis, ja, bra att jag vet hur du känner och tycker, bra att vi pratade, aa, mm" precis som han gör varje gång när någon sagt till honom.
Ponne är väldigt konflikt rädd men likväl vill han bestämma över saker han inte har en susning om....
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är böjd att skriva under där men byt Adrian mot Pedram och byt plats mellan honom och Joel
Jösses, glömde Pedram han är självskriven på utelistan. Ett tecken på hur menlös han är, går mig spårlöst förbi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in