2021-03-19, 22:28
Medlem
Förschtåryyy förschtåry
2021-03-19, 22:29
Medlem
fitt simon sa nyss rösta kvar ponne, simon skall ut efter ponne.
2021-03-19, 22:29
Avslutad
Pontus till Pedram just nu "Jag frågade Tanja vem hon helst hade legat med i huset, och hon sa dig".
2021-03-19, 22:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller så låter jag dig veta när jag stänger ner, då jävlar händer det grejer. Det här är rena sömnpillret. Kanske ska åka till en yngling och ligga istället.

Jag tror jag letar upp en atombomb och lägger mig på. Gonatt.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Snark bb. Redigt less på denna kumbaya stämningen i huset. Dom ska alltid sitta och reflektera i grupp över allt dom gjort och gör, förklara sina beteenden hit och dit. Wtf är detta.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Jag skulle vilja se hur han reagerar vid en sådan händelse. Alex ligger på hans säng och hånglar upp Emelie. Fast frågan är nog ändå om han ens skulle blinka eller bli glad för deras skull.
Officeren är definitivt min favorit sedan fem, sex dagar. Och han växer hela tiden. Det har inte funnits någon så kallhamrad i BB någonsin, inte vad jag kan minnas. Inte så hemskt perfekt heller. Ibland blir jag på ett undermedvetet sätt avundsjuk, men inte sjukligt. Jag gillar Simon också väldigt mycket men han saknar fokus på det självklara, han måste omvärdera vad som egentligen är viktigast utan alla dessa hinder. Jag tror att båda går till finalveckan. Just nu känner jag inte så mycket för någon annan egentligen och det kan skilja på olika dagar.
Skulle vilja se hur han reagerar antingen attackerar han bytet eller så glider han undan lägger sig någon annanstans för att slå läger och omgruppera, Officeren är MIN absoluta favorit finns ingen som man kan följa så jäkla ingående som han iskallt spel....

Simon glider med raka motsatsen vad officeren är visst man gillar den figuren men han har lång väg vanda mot vad officeren är, Nej som det ser ut nu gissar jag att Officeren - Simon samt 2 av tjejerna är i finalveckan så pass kan man spå sig fram!
Medlem
Nemen ojsan! Nu ligger lilla Emelie o halvsover på soffan...hon har verkat rätt så låg idag..är det lite bakis-ångest kanske?
2021-03-19, 22:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jävligt rätt. Han är en av dessa kalla män. Frågan är kan han som Grön Basker ens bräckas på något plan. Han verkar borsta av sig allt. En kallhamrad Officer med en klar blick mot det enda målet. Millen.
Grön basker? Är han en gammal kust/fjäll jägare?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är vidrigt! Simon är kaos men ond är han inte, vilket de vill få honom att framstå som. Pedram framställs som en sammetsögd casanova, fyfan! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Tråkigt att höra hur det vinklas på TV.
Nästan så att jag måste kolla på något avsnitt.

Undrar hur många som kollar på TV vs Live och röstar i appen.
Om det är många fler som kollar på TV och Röstar,
så fattar man väl åt vilket håll BB vill gå.
Medlem
wolfiess avatar
Tråkig dag på bb, ska nog lägga mig o sova
2021-03-19, 22:33
Medlem
vafan redan läggdags
2021-03-19, 22:33
Medlem
Man hör Emelies bikt i vardagsrummet. Hon pratar om Adrian.

Hon säger att han en bra person och är glad över att han hamnat i deras sovrum. Säger även att han är lite barnslig för sin ålder... (what?)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in