2021-03-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej, va? Hur kunde jag missa det? Vad fick hon säga?

Hon skvätta ner Tanja med massa vatten från jacuzzin så micken och allt blev jätteblött. Så blev hon nästan direkt inkallad i bikten och när hon kom ut sa hon att hon måste be om ursäkt för att hon skvättade vatten över Tanja och för att hon hånskrattade efteråt. Då sa Pedram typ ”jävlar vad de är hårda mot dig idag”.

Man såg på henne att hon skämdes. Men det får hon ju ta när hon gör sånt!
2021-03-19, 21:32
Medlem
xrlpyts avatar
Jag vet inte om jag skulle vilja ha Simon som servitör, om jag ska vara ärlig..
2021-03-19, 21:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Om tittarna får rösta så kan de lika gärna redan nu ge immuniteten till Tanja.
BB kanske har fattat det och låter deltagarna avgöra vem som ska bli immun i morgon, det har ju också hänt.
2021-03-19, 21:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon skvätta ner Tanja med massa vatten från jacuzzin så micken och allt blev jätteblött. Så blev hon nästan direkt inkallad i bikten och när hon kom ut sa hon att hon måste be om ursäkt för att hon skvättade vatten över Tanja och för att hon hånskrattade efteråt. Då sa Pedram typ ”jävlar vad de är hårda mot dig idag”.

Man såg på henne att hon skämdes. Men det får hon ju ta när hon gör sånt!
Fallhöjden är fan inte lång för henne nu.
2021-03-19, 21:35
Medlem
jaha då fastnade man framför bb på kvällskvisten vad ska man säga simon är väldigt känslig och pratar ut om sitt tuffa liv med steffany och kameran på utegården stackars honom han har det tufft hemma fina simon
2021-03-19, 21:35
Medlem
GaffelJannes avatar
Censurerar dom en gång till ikväll säger jag upp abonnemanget och slutar kolla på denna skiten.. Fyfan vad jobbigt.
2021-03-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Censurerar dom en gång till ikväll säger jag upp abonnemanget och slutar kolla på denna skiten.. Fyfan vad jobbigt.

Samma här, varför ska vi betala för sån här skit?
Medlem
big Brother fick avbrott när simon pratade från hjärtat och nu visar dom sovrummen typiskt
Medlem
Asså seriöst. Varje gång Simon ska prata om sina känslor så censurerar dom!!!
Jävla idioter alltså
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han kommer INTE ge vika för känslor Officeren det ser man iskall stål blick han är där för att vinna inget annat, Sedan att Emelie kommer göra allt och mer än så för att komma in i hans hjärta kommer bli svårt för han har game on mode just nu!

Enda osäkra då garden kan falla är om han kommer på Emelie & Alex i ngn delikat situation officeren kan det iskalla bli som förbytt, Enda som jag gissar kan störa officerens plan mot en vinst frågan är kommer det momentet att han måste ändra game plan....

Just nu studerar han det hela i sovrummet utan att de övriga ens insett spelet han gör Officeren så han ligger lurpassar på bytet/flocken, Så kommer han gör tills han känner nu är det läge slå igen fällan och attackera flocken och få ut en efter en....

Jävligt rätt. Han är en av dessa kalla män. Frågan är kan han som Grön Basker ens bräckas på något plan. Han verkar borsta av sig allt. En kallhamrad Officer med en klar blick mot det enda målet. Millen.
Senast redigerad av kermith 2021-03-19 kl. 21:41.
2021-03-19, 21:38
Medlem
Jag har fucking betalat för att se 24/7 live inte 22/7 pinsamma tv4 pundare , joel bendrik är en värdelös luffare till producent byt ut råttan nu tack
2021-03-19, 21:40
Medlem
FishGbgs avatar
BB cencur edition 2021.
Pinsamt dålig produktion,säger upp abonnemanget snart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in