2021-03-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är vidrigt! Simon är kaos men ond är han inte, vilket de vill få honom att framstå som. Pedram framställs som en sammetsögd casanova, fyfan! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮

+1! Extremt fult vinklat alltihopa!
2021-03-19, 22:10
Medlem
Tidsfråga innan Simon är med i PH efter BB?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Årets BB är absolut sämst, orättvisa tävlingar, Dickpick som öser ut sin avsky mot den vita mannen, avsnitten ger en helt skev bild av deltagarna där återigen den vita mannen är ett svin osv osv.
Något som är värre än någonsin är ju verkligen hur de framställer saker på Instagram. Ja, herregud. Varför följer man ens spektaklet?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Han är motsvarigheten till Patrik i PH.
Huvet på spiken, men det gick ju inte så bra till sist, vidrigt det han gjorde mot Tanja.
2021-03-19, 22:11
Medlem
Så all alkohol som kom in idag var den till grillfesten? Jag får ställa undan ölen och hoppas på att det blir något lite mer storslaget imorgon.

Sovrumsgänget hänger i sovrummet i vanlig ordning och verkar ha rekryterat den nye killen.

Festgänget hänger vid nuggen.

Det sker inget intressant i någon av grupperingarna. Simon har nu gått o lagt sig. Alltid samma lekar, alla ska vara ärliga och säga mindre bra och lite bättre saker om allt o alla och det repeteras bara. Dom har gått igenom dessa saker vecka 2, 3, 4 och denna veckan. Jävla tråkigt.
2021-03-19, 22:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Allt Adrian gör är med tanke på att vinna miljonen, han beräknande, måste alltid tänka ett par minuter fler han svarar, en orm. Hoppas fler ser igenom honom innan det är försent och fanskapet vinner.

Ja, han vet vad han gör, sa ju att han kollat liven och ändå väljer rosa rummet. Han vet uppenbarligen vilka produktionen favoriserar.
2021-03-19, 22:12
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Är inte Alex ganska lik Verz utseendemässigt?
Jo, den har redan varit uppe i tråden. Men snyggt om du satte den. Jag tog den inte, någon annan han före. men jag tycker det finns en likhet 😄
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Allt Adrian gör är med tanke på att vinna miljonen, han beräknande, måste alltid tänka ett par minuter fler han svarar, en orm. Hoppas fler ser igenom honom innan det är försent och fanskapet vinner.
Gillar inte Adrian, Något skummt över han.
Han ska ut när det går.
Medlem
Gnomegirls avatar
Okej mina vänner. Nu ska vi göra ett experiment.
Jag stänger ner, loggar ut och spelar WoW istället. minsann kommer det hända grejor. Om så sker är det ett bevis på att fyran och BB har inlett en konspiration mot mig, och möjligtvis tagit över min kamera.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är vidrigt! Simon är kaos men ond är han inte, vilket de vill få honom att framstå som. Pedram framställs som en sammetsögd casanova, fyfan! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Vi som kollar liven vet att peddot är som en galen get
med rabies, när honorna blir lite runda under fötterna.
En get i vassen, en get i fårakläder, en get bland hermelinerna, get på hett plåttak etc...
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Något som är värre än någonsin är ju verkligen hur de framställer saker på Instagram. Ja, herregud. Varför följer man ens spektaklet?
För att man är pervers?
2021-03-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Han är motsvarigheten till Patrik i PH.

Ohh! Ja!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem