2021-03-19, 20:54
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Vilket fint, snällt och utförligt svar!😉
Jag tycker det är underhållande att titta på AD och det skadar inte heller att han är fin på både in o utsida! Är också lite kul att alla är lite kåta på honom!
Absolut, han har bara varit därinne ett dygn..han känns bara sjukt plain..

Ja AD är gärna någon jag också vilar ögonen på 😜😍
2021-03-19, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Untermensch
Något som ständigt slår mig under den här säsongen, är hur oerhört tamt BB har blivit. Annat var det under 00-talet, Jesus. Minns ni året när Jessica var med? Fullständigt gränslös människa...Och hon, den där värmländskan som var med samma år som Elita Löfblad (05) och slogs med glasflaskor & grejer? Det var tider, det.....

Sen tog tv4 över....😶😶😶😶
2021-03-19, 20:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Officeren vet vad han gör det ser man först satte han Tess in friend zone - Emelie är väl mer att han satte henne i den zoenen för testa vad hon vill, Så länge officeren håller huvudet kallt och inte börjar slira på sina principer kommer han gå LÅNGT!

Alex är bara en bricka i ett spel för Emelie inget annat för att nå till officerens hjärta men sedan hur hon lyckas låter man vara osagt so far, Hon gör exakt ALL för att få han svartsjuk men han är ISKALL i alla minspel och annat går ej läsa av han utan man ser ledordet håll dig kall i alla situationer!

Yep. Jag är inne på samma bana. Tess fick nog efter 7-0 i diss så jag förstår en viss bitterhet.
Vi måste nog som du säger hålla en mer restriktiv hållning till Officeren. Han är i tjänst och får inte bli för blödig. Han måste hålla god karaktär och fortsätta med diss.

Jag känner också även att nu är Emelie på djupt vatten hon inte behärskar. Hon försöker nog att hålla sig flytande men det blir svårt med bitterhetens sänk.
Senast redigerad av kermith 2021-03-19 kl. 21:01.
2021-03-19, 20:58
Medlem
Roligare än såhär blir det nog fan inte ikväll, fruktansvärt tråkig kväll.
2021-03-19, 20:58
Medlem
Va hände nu? Alex frågar Adrian om han vill snacka lite o de går iväg? Var är dem? Vad vill de prata om? Alex lät fan lite allvarlig🤔
2021-03-19, 20:59
Medlem
wolfiess avatar
gud va jobbigt det är när judith säger "livets legend"
2021-03-19, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Va hände nu? Alex frågar Adrian om han vill snacka lite o de går iväg? Var är dem? Vad vill de prata om? Alex lät fan lite allvarlig🤔

Fullt slagsmål nu mellan hanarna.
2021-03-19, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
gud va jobbigt det är när judith säger "livets legend"

En stenhård spark rätt i fittan på judith hade varit galant.
2021-03-19, 21:01
Medlem
DannySausages avatar
Är det nån som vet om Peddo är fascinerad av cuckold? Snackar fan om det var och varannan kväll
2021-03-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Fullt slagsmål nu mellan hanarna.

Haha det hade nog brudarna gått igång på!
Men seriöst...hittar inte de nånstans!!! Måste varit snack om sovplatser?
2021-03-19, 21:03
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Är det nån som vet om Peddo är fascinerad av cuckold? Snackar fan om det var och varannan kväll

Det lär vara en av gamens fetisher
2021-03-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså, vilken dum jävla lek. Hur hinner man ens bli full om man tar en liten shot öl en gång i minuten? Jag kan bli kalastankad på 30 minuter, bara genom att dricka snabbt. Pontus är en sådan jävla tönt. Han försäkrar alla om att det är ett bra sätt att bli full också, som att han vore 13 år. Det är verkligen i samma klass som vodkatampong i röven eller annat valfritt.
Håller med! Ok om det varit sprit eller i alla fall skakade shots men öl och cider. Det kan väl inte vara mer än 2 cl i koppen och på hundra minuter blir det ju 200 cl. Det är ju inte direkt någon oerhörd mängd på en timme. Då kan man ju lika gärna ta en stor klunk i minuten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in