2021-03-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Hoppas verkligen att hon får vara kvar den här veckan. Jag tror hon har mkt mer att ge men som du skriver så behöver hon byta bana lite. Håller tummarna att hon blir kvar och visar att hon vill vara därinne och blir lite starkare i sej själv ❤️

Ja verkligen! Hoppas hon blir kvar och att vi får skicka in en hälsning så kan jag nog få fart på henne ♥️
2021-03-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Byt ut de fjolliga femmorna mot Arboga tior så snackar vi jämtlänsk supartävling.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Det är inte Waykap-My Vibe?

Jaaa-aa! Tack tack! Har typ blivit tokig pga ej hittat haha.
2021-03-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂
Jag är inte ETT DUGG intresserad av Nardos, vadå hennes framtida man? De som har fått lära känna mig här vet att jag tycker inte att hon är den mest attraktiva tjejen i huset, däremot älskar jag hennes attityd och allt hon representerar, THAT'S IT. Hon är inte heller den som jag önskar vinner säsongen, utan det står stadigt mellan Tanja och Adrian.
2021-03-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jaaa-aa! Tack tack! Har typ blivit tokig pga ej hittat haha.
Tänker också alltid på den låten du nämnde innan när den spelas
2021-03-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ah, fan vad kul!

Tack för de snälla orden! Jepp, jag tror jag har haft Steffi som favorit praktiskt taget sedan starten, hon verkar vara en grym tjej. Så bubbly personlighet, härligt skratt och busig blick, synd att hon har en dipp just nu men det är ju naturligt, vi får hoppas att hon studsar tillbaka. Och givetvis att hon klarar sig kvar på måndag, men skulle hon få lämna så får ni ta väl hand om henne..! Hälsa att det t o m på Flashback finns de som har hennes som sin favvo!

Ja dippar har vi alla, dom visas bara inte på tv 😂 är säker på att hon kommer komma ur det, antingen i huset eller utanför ♥️ hon sökte förra året också och kom rätt långt men åkte ut på slutcastingen, så hon kommer nog ta det hårt om hon åker ut men hon är medveten om att risken finns och att vi står här och väntar på henne ♥️ haha ja, hon har inget ont att säga om flashback! Folk säger vad dom säger, vart det än är men sånt är livet
2021-03-19, 20:51
Medlem
Den nya killen Emil eller vad han nu heter verkar vara super kär i Adrian, vill alltid vara i hans närhet och glor hela tiden på honom, han sa även vid någon tillfälle innan grillen att han klarar inte av ha ögonkontakt med Adrian för han är så jävla vacker and det skär ögonen-
2021-03-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vem ska man utmana så?
2021-03-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag är snäll och läser ganska mycket i tråden 😎 jo jag vet att det skrivs om honom och emelie och att han sovit med Emelie hela tiden men att när Madde kom in och visade intresse och sa det till emelie så sa emelie till henne att hon kunde få ta hennes sängplats med Adrian. Sen kom Alex in igår och det blev en hel del diskussion om hur dom skulle sova eftersom emelie hånglat med Alex.

Jag tycker också han är lugn och verkar helt genomsnäll, skrev att det inte var något fel på hans personlighet.
Jag håller med dig att hångla verkligen inte är det enda sättet att göra intryck på, det hade blivit tråkigt i längden.

Alex har bara varit i huset i ett dygn och jag tycker inte att han har varit tråkig. Han har skojat mycket med dom andra och vågade ta ett steg med Emelie.

Däremot så är Adrian en väldigt fin person, men han försvinner lite i mängden bland dom andra. Enligt mig alltså. Och även fast vi tycker olika så kan jag vara snäll 😉

Vilket fint, snällt och utförligt svar!😉
Jag tycker det är underhållande att titta på AD och det skadar inte heller att han är fin på både in o utsida! Är också lite kul att alla är lite kåta på honom!
Absolut, han har bara varit därinne ett dygn..han känns bara sjukt plain..
2021-03-19, 20:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Den nya killen Emil eller vad han nu heter verkar vara super kär i Adrian, vill alltid vara i hans närhet och glor hela tiden på honom, han sa även vid någon tillfälle innan grillen att han klarar inte av ha ögonkontakt med Adrian för han är så jävla vacker and det skär ögonen-

Tjej som heter Emil?

Menar du nya killen Alex eller nya tjejen Madde?
2021-03-19, 20:53
Avslutad
Något som ständigt slår mig under den här säsongen, är hur oerhört tamt BB har blivit. Annat var det under 00-talet, Jesus. Minns ni året när Jessica var med? Fullständigt gränslös människa...Och hon, den där värmländskan som var med samma år som Elita Löfblad (05) och slogs med glasflaskor & grejer? Det var tider, det.....
2021-03-19, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goonermafia
Ja dippar har vi alla, dom visas bara inte på tv 😂 är säker på att hon kommer komma ur det, antingen i huset eller utanför ♥️ hon sökte förra året också och kom rätt långt men åkte ut på slutcastingen, så hon kommer nog ta det hårt om hon åker ut men hon är medveten om att risken finns och att vi står här och väntar på henne ♥️ haha ja, hon har inget ont att säga om flashback! Folk säger vad dom säger, vart det än är men sånt är livet

Stephanie är bäst!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in