Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Jag är snäll och läser ganska mycket i tråden 😎 jo jag vet att det skrivs om honom och emelie och att han sovit med Emelie hela tiden men att när Madde kom in och visade intresse och sa det till emelie så sa emelie till henne att hon kunde få ta hennes sängplats med Adrian. Sen kom Alex in igår och det blev en hel del diskussion om hur dom skulle sova eftersom emelie hånglat med Alex.
Jag tycker också han är lugn och verkar helt genomsnäll, skrev att det inte var något fel på hans personlighet.
Jag håller med dig att hångla verkligen inte är det enda sättet att göra intryck på, det hade blivit tråkigt i längden.
Alex har bara varit i huset i ett dygn och jag tycker inte att han har varit tråkig. Han har skojat mycket med dom andra och vågade ta ett steg med Emelie.
Däremot så är Adrian en väldigt fin person, men han försvinner lite i mängden bland dom andra. Enligt mig alltså. Och även fast vi tycker olika så kan jag vara snäll 😉
Vilket fint, snällt och utförligt svar!😉
Jag tycker det är underhållande att titta på AD och det skadar inte heller att han är fin på både in o utsida! Är också lite kul att alla är lite kåta på honom!
Absolut, han har bara varit därinne ett dygn..han känns bara sjukt plain..