2021-03-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såg ni nyss när Adrian kom och ställde sig bredvid Madde och Madde började böja på ryggen och jämra sig. Förmodligen för att hon ville att AD skulle fråga ”har du ont? Ska jag massera dig”. Han körde ignore, as usual

Haha /ignore konstant
2021-03-19, 17:09
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Sa judith precis att hon är pausad från att dricka??

Hörde inte, men jag hoppas det
2021-03-19, 17:10
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och Simon.. och någon mer.. Man kan ju vänta tills allt är utburet iallafall, och grillen är på. Sen blir jag förbannad att Judith ska roffa åt sig chokladkakan och dela ut bitar. Varför tar hon sig den rätten?

Störst går först?
2021-03-19, 17:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Judith är en riktig mansgris

True dat!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
På...en...skala. 1...Till...10...
Varje gång man lyssnar på det så skrattar man
https://www.youtube.com/watch?v=Bi7kQOPQWiI
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Han sa till Tanja, ber om ursäkt. Jag trodde du satt säkert. Han ser väl för fan på kylen vilka som hänger löst
Han fick reda på det före han droppade Emelie, kunde lätt ha valt Tanja, han är en orm som jag påpekat förr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såg ni nyss när Adrian kom och ställde sig bredvid Madde och Madde började böja på ryggen och jämra sig. Förmodligen för att hon ville att AD skulle fråga ”har du ont? Ska jag massera dig”. Han körde ignore, as usual

AD är inte ute efter en relation där inne. Han är ute efter att spela spelet och vinna hela skiten. Och just nu så ligger han på topp. De andra ska leka kumbaya sommarläger och hålla i hand och dela miljonen på 13 pers. Han gör helt rätt i att ignorera alla närmanden för att då håller han sig så neutral som möjligt. Relationer kan man ha på utsidan när det inte är pengar på spel.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jasså, han verkar ha fått allt den. "Some guys have all the luck" som Roddan sjunger. Hörde dock att dom pratade om att han har en lite dick igår. Det kan han ju ha tycker jag
Gillar dock Robert Palmers version bättre. Även om jag gillar Roddan skarpt.
2021-03-19, 17:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Sa judith precis att hon är pausad från att dricka??
Hon är nog lite skakig efter att ännu en gång fått varning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför tror judith hon är boss över chokladen för?
För att hon tror att hon bestämmer över allt som har med saker som ska in i kakhålet.?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
När tittarna gav Joel och Tanja immunitet så sa Simon "influenserpoäng"

När Simon satt immun och tittarna röstade Tanja som immun så sa Simon "grattis Tanja!"

Jag vill egentligen inte att Tanja får immunitet men samtidigt skulle jag vilja höra om det fortfarande är "grattis Tanja! Vad kul! Den förtjänar du!" Eller om han återgår till "influenserpoäng"

Jaa-a! Bortsett från att Tanja gärna får bli immun för min del så tänker jag likadant
Medlem
madde verkar nere. Tycker fett synd om henne

när de fick in mat, öl och snacks så blev alla helt vilda och samlades runt bordet. Men madde gick ensam in till sitt rum och började vika kläder.

Nu när gänget är i rummet och pratar så är hon helt tyst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in