2021-03-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Orkar du förklara vad som hände?

Han sa till Tanja, ber om ursäkt. Jag trodde du satt säkert. Han ser väl för fan på kylen vilka som hänger löst
Bannlyst
Rädda Simon i morgon, så hans fans kan rösta kvar Stephanie på måndag och Pontus får lämna.
Detta säger jag inte bara för jag bettat på att Pontus åker ut före Stephanie ✌️
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Han sa till Tanja, ber om ursäkt. Jag trodde du satt säkert. Han ser väl för fan på kylen vilka som hänger löst

Hahhaa så klantigt. Tack!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men vad fan.. de är som asgamar på spriten som värsta alkisarna. De kan väl bära ut skiten först innan de börjar halsa.

Asgamen Aghabeh!
2021-03-19, 17:06
Medlem
Men era nötter, det är ny design inte nytt recept.
2021-03-19, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHA, ouch.. tänkte att det demolerade hjulet på rullskridskon skulle varit en liten väckarklocka men icke. Choklá ska mulas in!!
En normal människa bör väl få en tankeställare av att hjulet går sönder. Men icke! Inte heller gav en varning från produktionen henne någon insikt om sitt obehagliga beteende. Istället skriker hon ”I dont give a fuck”
2021-03-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, ändå bättre än när hon drar på sig sin radio-outfit och ser ut som ett jäkla dragspel

Tycker bara det är mäkta underligt som stylist och inte ens ha riktiga kläder på sig som en normal människa.
2021-03-19, 17:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Tänkte skriva ungefär samma sak. Sällan man har skådat såna gummiarmar som fullkomligt dyker ner bland flaskorna.

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Asgamen Aghabeh!

Och Simon.. och någon mer.. Man kan ju vänta tills allt är utburet iallafall, och grillen är på. Sen blir jag förbannad att Judith ska roffa åt sig chokladkakan och dela ut bitar. Varför tar hon sig den rätten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Rädda Simon i morgon, så hans fans kan rösta kvar Stephanie på måndag och Pontus får lämna.
Detta säger jag inte bara för jag bettat på att Pontus åker ut före Stephanie ✌️
När tittarna gav Joel och Tanja immunitet så sa Simon "influenserpoäng"

När Simon satt immun och tittarna röstade Tanja som immun så sa Simon "grattis Tanja!"

Jag vill egentligen inte att Tanja får immunitet men samtidigt skulle jag vilja höra om det fortfarande är "grattis Tanja! Vad kul! Den förtjänar du!" Eller om han återgår till "influenserpoäng"
Medlem
Sa judith precis att hon är pausad från att dricka??
2021-03-19, 17:09
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och Simon.. och någon mer.. Man kan ju vänta tills allt är utburet iallafall, och grillen är på. Sen blir jag förbannad att Judith ska roffa åt sig chokladkakan och dela ut bitar. Varför tar hon sig den rätten?

Judith är en riktig mansgris
2021-03-19, 17:09
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såg ni nyss när Adrian kom och ställde sig bredvid Madde och Madde började böja på ryggen och jämra sig. Förmodligen för att hon ville att AD skulle fråga ”har du ont? Ska jag massera dig”. Han körde ignore, as usual

No mercy från Officeraren, han är brutal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in