2021-03-19, 16:16
Medlem
HAHAHAHAHAAHAHAHA Adrian is on FIREEEE
Han shadeade judith IGEN ang tanja!!!

Adrian och tanja leker kurragörmma. Ad letar efter tanja. judith följer efter. Ad frågar om Judith har sett tanja.
Judit: nej. Jag letar ockås efter henne
AD: HAAHHA såklart du gör

Alltså han hintade om bråket de hade förra veckan. alltså att judith är besatt av tanja och menade att hon bevisade hans poäng. Men dum som hon är fattade hon ingenting
2021-03-19, 16:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian kommer välja Steph. Dels för att han inte vill välja Emelie nu efter igår när hon bashade honom, och dels för att han kommer säga att Steph satt i soffan förra veckan, och att Katti är nära henne så vill göra Katti glad också.

Det är en bra poäng, jag hoppas han tänker på det.
2021-03-19, 16:17
Medlem
SodaFointains avatar
Tycker inte ni de är för bra vänner i huset. Vill vi inte se bråk mm?
2021-03-19, 16:18
Medlem
wolfiess avatar
judith det är adrian som letar vad gör du?
2021-03-19, 16:19
Medlem
Citat:
Adrian kommer välja Steph. Dels för att han inte vill välja Emelie nu efter igår när hon bashade honom, och dels för att han kommer säga att Steph satt i soffan förra veckan, och att Katti är nära henne så vill göra Katti glad också.

Skulle kunna sätta 10 lax på att han tyvärr väljer emelie. Synd att inte madde,nardos eller katti hängde löst. Han hade valt de före emelie alla dagar
Medlem
Citat:

Hoppas verkligen han tänker så. Nu tror säkert Emelie att han komme rädda henne så hade varit kul och se hennes reaktion om han nu räddar Steph istället. Sen hoppas jag såklart inte på att E sen åker utan Pontus
Medlem
wolfiess avatar
emelie frågar joel ifall hon kan sova vid honom inatt?
2021-03-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
emelie frågar joel ifall hon kan sova vid honom inatt?

Hon är väl livrädd för nya killen plötsligt
2021-03-19, 16:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Tycker inte ni de är för bra vänner i huset. Vill vi inte se bråk mm?
Jag gillar stämningen i huset, mycket bättre än förra säsongen.
2021-03-19, 16:21
Medlem
Vart har Tanja gömt sig?
2021-03-19, 16:21
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vad? Vad händer?
2021-03-19, 16:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är en bra poäng, jag hoppas han tänker på det.

Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Skulle kunna sätta 10 lax på att han tyvärr väljer emelie. Synd att inte madde,nardos eller katti hängde löst. Han hade valt de före emelie alla dagar

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hoppas verkligen han tänker så. Nu tror säkert Emelie att han komme rädda henne så hade varit kul och se hennes reaktion om han nu räddar Steph istället. Sen hoppas jag såklart inte på att E sen åker utan Pontus

Jag tror han är besviken på Emelie och vill göra ett någorlunda neutralt val och att ta Steph gynnar Katti som han står nära. Jag är nästan säker att han väljer henne. Då får han dessutom "poäng" från de andra i Sovrum 1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in