2021-03-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi har båda militärgrad. Var gruppbefäl ridande MP en gång i tiden. Det sitter i
Den kan starta när verandan blir klar
ok jag förstår ...ojdå.Lej bort verandan du har en ny livsuppgift nu.
2021-03-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Såg det precis tyvärr...

Har precis börjat kolla idag. Hur har snacket från Tanja och Pedram gått angående knullen i poolen och sängen, har de förnekat det för de andra och har de gått på det?

inget knullande enllgt de 2 men väldigt många påstår att det knullades men peddot nekar ju till allt
2021-03-19, 11:54
Medlem
Nardos har verkligen vaknat på sämst humör idag. Inget får säga nåt för då är man respektlös och snart blir hon väl allergisk mot allt. Dagens höjdpunkt vore att hon kom sist i tävlingen och blir av med sin immunitet. Då skulle jag vara rätt så nöjd 🙃
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Såg det precis tyvärr...

Har precis börjat kolla idag. Hur har snacket från Tanja och Pedram gått angående knullen i poolen och sängen, har de förnekat det för de andra och har de gått på det?

Förnekat men med glimten i ögat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han kanske har en strumpa instoppad innanför kallingarna

Eller en mössa? Hahaha!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror Madde mår rriiiiiiktigt dåligt idag. Ångestnivån är hög på henne. Sitter tyst och bara typ tänker. Hon gick nog bra mycket längre i fyllan igår än vad hon tänkt.

Enda hon har ångest för är att Adrian ändrat syn på henne när hon hånglande med Joel och Judith i poolen för AD lämnade poolen i samma veva. Hon gnällde om det efteråt i duschen åt Joel.

Men med tanke på att Rosanna sa att Madde hade sagt åt henne innan hon gick in i huset att hon kunde tänka sig ha sex i huset, så är hon nog sån som igår.
2021-03-19, 11:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ok jag förstår ...ojdå.Lej bort verandan du har en ny livsuppgift nu.

En rekteg kål klarar saj själv vettdu la
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Om AD vinner tävlingen så tror jag ändå han väljer Emelie. De som hänger löst är väl de han har kommit minst närmast. Möjligtvis att han skulle välja Tanja.

Sist fick ju Pedram för han hade hängt löst veckan innan så om han tänker så skulle han eventuellt kunna ge den till Steffi också 🤷🏼‍♀️
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Äckliga Nardos som förstörde ”välkomstpresenten” på sängen som var till Alex, svor på Gud och sin mamma att det inte var hon. Nu när det kommer upp igen, blir hon sur och befaller dem att inte prata om det. Vidrig är hon.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Skrev "typ 25 år sedan". Just för att jag inte tycker det känns relevant att skriva ett exakt årtal.
Men absolut. Det var från 1997 till 1999.
Räkna du själv hur många år sedan det var mer exakt. Jag halvsover och bryr mig inte alls.
Du behöver inte bli suuur. Jag gjorde en smajli 🙃

Jag vill få ut Pontus på måndag!
2021-03-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men JAAAAA! Helvete vilken bra idé du kom med! Min elaka sadistiska ådra i mig pirrade till när jag läste din idé. Fy fan vad kul det hade varit!

Eller hur? Hade varit fantastiskt. Och tänk allt drama det hade frambringat!
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-19 kl. 11:58.
2021-03-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inget knullande enllgt de 2 men väldigt många påstår att det knullades men peddot nekar ju till allt

Klart han gör. Han ljuger ju om allt!

Nu går Nardos snart på honom tror jag 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in