Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Jag också.
Dels i samband med vad HD ev. har för inblandning, dels självklart för att utröna huruvida SD fått beskedet från HD eller om han bara svamlar.
Vore dessutom mycket intressant att få veta vilken väg HD och SOA verkligen tog från polishuset till Folket*orp.
Ja, nån geografi har jag ingen koll på, det är ju en hel del av läsa och processa. Huh..
BD är i Lundby med barnen för hon jobbar, SOA är på landet med HD och SD för han är pensionär. När hon menar detvetjainte.
Jag funderade även på om hon justerar rutt för att se BP.
Om hon överhört nåt i samband med förhör.
Det här nämner hon:
F: Å dagen efter, lördagen då .. hur ser den ut?
H: Eh den ser ut som så att du ringer och väcker mig eh .. vaknar med migrän och ångest å mår skitdåligt.. eh .. eh .. då kommer min syster ut för hon har också varit jätteorolig vad som har hänt i USA för oss .. eh .. å sen så eh åker jag in hit.. å sen ..
efter det så hämta pappa mig .. ehh .. ah vi åkte hämta telefon .. å sen åkte vi ut och sen var vi bara med tjejerna på eftermiddan liksom kvällen sen ..
F: Hämta telefon?
V: Ehhh hämta en annan gammal telefon hos mormor och morfar.."
Hon har, nämligen varit jävligt slug tidigare då hon och SD eg skulle till Dalarna men hamnar i närheten av JS och på Ikea den 7 april.
På morgonen anspelar hon först på att de ska åka och dricka kaffe hos JS vilket han inte tycker är en jättebra idé...
Sen råkar hon hamna med SD vid en klättervägg på Ikea när JS är där, smsar och fantiserar om att springa in och kyssas med honom i smyg.
Så då funderar jag i de banorna med full misstro men brister i geografi.