2021-03-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
jag gick en sån klassisk Jesper-walk (som han gjorde efter han spräckte ballongen) efter inlägget.

Hahaha! Det hoppas jag 🤣
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
jag gick en sån klassisk Jesper-walk (som han gjorde efter han spräckte ballongen) efter inlägget.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror att vi har fått din sida rätt så klar med bara ett inlägg
hallå grodan när ska du och putte öppna Adrians officer och gentleman skola då? Ni filosoferar så fint om karaktär och moral på kvällarna
2021-03-19, 11:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
jag fick felmeddelande, var inte meningen o vet inte varför de hände 😅
*ironi*
Du vet.
2021-03-19, 11:46
Medlem
I gårdagens avsnitt så beskrev Kirsty Adrian som lite mer kaxig och stöddig utanför huset. Precis som jag trodde. Han spelar nog extremt på den "snälla och goa snubben" där inne för att komma så långt som möjligt. Han började även hänga med Joel och Nardos direkt när han kom in för att han visste om att dom var populära bland tittarna. Frågan är hur länge han kan hålla uppe den här fasaden.
Medlem
Citat:
jag fick felmeddelande, var inte meningen o vet inte varför de hände 😅
redigera inlägg här är skitkrångligt rätt ofta som jag ser ut som jag pratar med mig själv fast jag har ändrat inlägget 10 gånger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
1. Katti Roligast
2. Adrian skötsam och presterar bra på tävlingar.
3. Madde omtänksam
4. Pontus lyhörd lyssnar
Förvånad att så många har Madde i sin topp. För mig verkar hon bara desperat och följer efter Adrian, tycker hon enbart tillför kläder till huset (fula, hennes schack jacka är de fulaste jag sett) och tillför inget annat.
2021-03-19, 11:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det borde införas Helvetesvecka som tema, där de tvingas sitta och kolla på de mest pinsamma och klandervärda ögonblicken om och om igen. 👹

Men JAAAAA! Helvete vilken bra idé du kom med! Min elaka sadistiska ådra i mig pirrade till när jag läste din idé. Fy fan vad kul det hade varit!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hallå grodan när ska du och putte öppna Adrians officer och gentleman skola då? Ni filosoferar så fint om karaktär och moral på kvällarna
Vi har båda militärgrad. Var gruppbefäl ridande MP en gång i tiden. Det sitter i
Den kan starta när verandan blir klar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
*ironi*
Du vet.
attans, det är ju det bästa. det är svårt att veta här inne. Jag blev kallad efterbliven igår utan anledning 😂 inte lätt här inne!
2021-03-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
redigera inlägg här är skitkrångligt rätt ofta som jag ser ut som jag pratar med mig själv fast jag har ändrat inlägget 10 gånger
ja jag fattar nada eftersom jag skaffade flashback för 1 vecka sen.. 😂
2021-03-19, 11:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
attans, det är ju det bästa. det är svårt att veta här inne. Jag blev kallad efterbliven igår utan anledning 😂 inte lätt här inne!
Ehum. Det är inget fel. Har gjort det många gånger själv.
Kliade i fingrarna dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in