2021-03-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Fyfan va tur för oss tittare att alla inte är som henne.

Nardos blick och uppsyn när Simon slängde av sig kläderna och kastade sig i poolen var dock ovärderligt.
2021-03-19, 08:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det var Judith det handlade om.
J amen båda har en ngt skev bild av verkligheten så att säga, Juddan vet hon eg vart hon är lagd iom hon hånglar & kladdar på allt och alla liksom...

Emelie är en vilsen själ som inte vet vad hon vill och hur hon vill med de2st hon jagar, Officeren svartmålas då den nya kommer in och det är game on självskadebeteendet finns där också vad gäller killar tyvärr!
2021-03-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ja, men det här är big brother. Tänk ett hus med bara folk som håller igen för att dom blir filmade. Tittarsiffrorna hade varit noll.
ja jag vet det men det finns ett liv efter bb också och bete sig som en använd disktrasa i TV kanske inte är så smart på sikt.Kul att kolla på javisst jag tittar ju jag med... men försök att förstå hur jag menar.
2021-03-19, 08:17
Medlem
lillaflippens avatar
Kan inte BB väcka dom nu, jag vill se ångesten i deras ansikten denna morgon 😁
2021-03-19, 08:18
Medlem
Gutis avatar
De har raderat typ alla Judithrelaterade kommentarer på BB:s senaste instabild.
2021-03-19, 08:18
Medlem
Vilket sorgligt gäng av människor.

Joel verkar vara den största barnrumpan någonsin. Hela han skriker efter att någon skall bekräfta honom. Han är EXTREMT svartsjuk / avundsjuk på alla som får ragg men inte han. Han mår psykiskt dåligt och får låg självkänsla. Därav all cockblockers.
Emelie hade aldrig ens varit intresserad av Alex på utsidan. Men bristen på ragg inne i huset gör henne sårbar. Alla vet att hon innerst inne är intresserad av Adrian men gör vad hon kan för att låtsas att hon inte är intresserad. Är man som kvinna desperat och en kille är på är det inte så konstigt att få till det som kille.

Madde som en igel på Adrian. Adrian undrar vart fan han har hamnat någonstans med en gäng desperata människor som inte kan uppföra sig själv. Adrian du är nog med i fel tv program. I BB skall det knullas och slåss. Sådan TV lockar folk. Förhoppningsvis träffar han en bra tjej när äventyret i huset är över.

Kattis känner sig nog mest ensammast i huset bland 20-30 åringarna. Förstår inte varför man söker till ett sådant program när man är så pass gammal.

Simon. Älskar dig. Tack för att du bjuder på dig själv.
2021-03-19, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nardos blick och uppsyn när Simon slängde av sig kläderna och kastade sig i poolen var dock ovärderligt.
kan man få en beskrivning?Var det eeeeeeyyyeee eller aaaabooo?
2021-03-19, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja jag vet det men det finns ett liv efter bb också och bete sig som en använd disktrasa i TV kanske inte är så smart på sikt.Kul att kolla på javisst jag tittar ju jag med... men försök att förstå hur jag menar.

Jag känner inte människorna i huset men jag kollar på dom för att dom ska roa mig och det roar mig att se Tanja och det roar mig mindre att se Nardos. Hade jag varit rädd för hur människorna inne i huset kan uppfattas efter big brother-huset hade jag nog valt ett annat program att titta på. Jag vill se dom göra saker som man fick se förr i världen i big brother, fanns små tendenser till det igår, in med mer sprit och låt dom leva ut.
2021-03-19, 08:23
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vilket sorgligt gäng av människor.

Joel verkar vara den största barnrumpan någonsin. Hela han skriker efter att någon skall bekräfta honom. Han är EXTREMT svartsjuk / avundsjuk på alla som får ragg men inte han. Han mår psykiskt dåligt och får låg självkänsla. Därav all cockblockers.
Emelie hade aldrig ens varit intresserad av Alex på utsidan. Men bristen på ragg inne i huset gör henne sårbar. Alla vet att hon innerst inne är intresserad av Adrian men gör vad hon kan för att låtsas att hon inte är intresserad. Är man som kvinna desperat och en kille är på är det inte så konstigt att få till det som kille.

Madde som en igel på Adrian. Adrian undrar vart fan han har hamnat någonstans med en gäng desperata människor som inte kan uppföra sig själv. Adrian du är nog med i fel tv program. I BB skall det knullas och slåss. Sådan TV lockar folk. Förhoppningsvis träffar han en bra tjej när äventyret i huset är över.

Kattis känner sig nog mest ensammast i huset bland 20-30 åringarna. Förstår inte varför man söker till ett sådant program när man är så pass gammal.

Simon. Älskar dig. Tack för att du bjuder på dig själv.

+1
2021-03-19, 08:24
Medlem
Jag tror inte på att emelie är genuint kär eller vad man ska säga, hon hänger löst och det är inte många dagar kvar till måndag, kommer ni ihåg hennes taktik inför matchen på utegården? Få Tanja immun så att hon har större chans? Hon är desperat och nya snubben var en enkel target. Det är bara vad jag tror. Hoppas ponne åker för guds skull, han kan köra upp dom 15 laxen i jeppes dajma
2021-03-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kan inte BB väcka dom nu, jag vill se ångesten i deras ansikten denna morgon 😁

Det borde införas Helvetesvecka som tema, där de tvingas sitta och kolla på de mest pinsamma och klandervärda ögonblicken om och om igen. 👹
2021-03-19, 08:25
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu

Med den attityden ska man inte vara med I BB. Det är anledningen till att jag personligen inte är med (vill ej göra mig till åtlöje) men är man med i BB måste man vara beredd på att ta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in