2021-03-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Asså ni är så jävla tröga att ni inte fattar och ser en tydlig mönster!

Adrian nobbade Tanja
Adrian nobbade Tess minst 3 gånger, vad hände förresten med Deep talken? 😅
Adrian nobbade Steph
Adrian nobbade Emelie hundra tals gånger
Adrian nobbade precis nu Madde EFTER att få vetat att hon är intresserad av honom från 4 OLIKA sources, igår under duschen så såg man att ville hon att han skulle kyssa henne men han bara stog där och läste schampo innehållsförteckningen i 5 minuter tills Madde blev uttråkad och gick.
Han flyttade ut från Nardos säng och sen när hon tvingade honom tillbaka och räckte ut sin hand för massage så sa han nej och vände hans rygg så hon började klia honom istället.

Han är inte intresserad av någon tjej där på "det sättet"
Jasmines syster säger ju i studioprogrammen som träffat alla deltagarna att han spelar ett spel. Han är där för spel att vinna i sina tävlingar och ta sig till final Tror han vill göra det, men tanke på hur tävlingsinriktad han är och blir det massa kärlek men nån + de kanske blir påtvingat så förstör det kanske hans mål? En tanke bara.

Men Jasmines syster har ju som sagt pratat med alla deltagarna innan så tror hon vet bättre än det vi ser. Han gick inte in i detta program för att hitta kärleken, knulla osv. Han vill tävla och ta sig så långt som möjligt. Det respekterar jag Han är inte som Pedram som suttit och sagt i veckor till Tess att han ALDRIG skulle kunna göra något i huset, självklart för att manipulera sin in hos Tess men ligger så fort han får chansen annars sliskig. Adrian försöker hålla sig bort sånt där, och det är bra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Måste vi sluta kalla honom för gamnacken då? Jag tänker om han får en nackdel..
Har Jesper Fröjd kommit in i tråden?
Medlem
Både Anders Borg och Martin Timell på partaj i huset igår alltså. Otroligt!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fick judith verkligen en riktig varning? tyckte hon sa att hon mer fick en tillsägelse

Jag hörde henne säga "min andra varning".
2021-03-19, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag hörde henne säga "min andra varning".

ok
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
skulle vilja se hennes reaktion när hon fick varningen. ingen som har ett klipp på det? såg inte live
Medlem
aina08s avatar
Har Judith blivit varnad, igen?
Först gången va väl när hon ofredande Emelie men vad har hon gjort nu?
Och hon blir fortfarande inte autonominerad???
Senast redigerad av aina08 2021-03-19 kl. 11:22.
2021-03-19, 11:22
Medlem
Mouchinos avatar
Haha Kameran jiddrar med Pedram
2021-03-19, 11:22
Medlem
GaffelJannes avatar
Min nuvarande lista:

1. Adrian
2. Tanja
3. Katti
4. Simon

Resten skiter jag i, tycker inte om någon utav dom. Speciellt inte Judith, hon är otäck.

Hur ser era listor ut?
2021-03-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har Judith blivit varnad, igen?
Först gången va väl när hon ofredande Emelie men vad har hon gjort ny?
Och hon blir fortfarande inte autonominerad???

Vad har hon inte gjort, var ju på alla igår. Och tvingade min Madde till hångel. Nä fy fan, ut med henne.
Regler ute på gatan ska gälla i BB huset om det så stannar vid böter.
2021-03-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hon gav tyvärr tumme upp när de låg i sängen och även i poolen. Hon var med på allt, hur äckligt och motbjudande det än må vara. Hur mkt hon kommer minnaa idag får vi se 🤔

Jag försöker men kan verkligen inte förstå vad hon ser hos Gamnacken 🤮🤮🤮 Men vissa tjejer gillar ju tydligen såna där...helt oförståeligt för min del dock.
Tanja gillar absolut inte gamnacken, han känner mer nu än vad hon någonsin kommer göra. Hon ligger bara för att ligga och han verkar vara den enda som erbjuder sig
2021-03-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Min nuvarande lista:

1. Adrian
2. Tanja
3. Katti
4. Simon

Resten skiter jag i, tycker inte om någon utav dom. Speciellt inte Judith, hon är otäck.

Hur ser era listor ut?

1.Madde
2.Emelie
3.Katti
4.Nästa kvinna som kommer in (gärna i 40års åldern, mogen och har en jävla attityd)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in